Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شهباز حسن پور روز پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی کرمان افزود: مجمع نمایندگان ۱۲ هزار شغل در حوزه مشاغل خانگی در جای جای استان کرمان ایجاد می‌کند و با همکاری بانک رسالت، ظرف یک هفته منابع آن را از طریق معین‌های اقتصادی تامین می کنیم.

وی از تلاش همه دستگاه ها به ویژه حوزه نظم و امنیت استان کرمان قدردانی کرد و گفت: این استان از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است و فکر می کنم بهتر بود که برشی استانی از مشاغل خانگی هم داشتیم که به‌روزرسانی و ترکیبی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز روز کار، تلاش و جنگ است و بخش نامه ها برای همه استان ها وجود دارد اما برخی از استان‌ها گوی سبقت را در مشاغل خانگی از ما ربودند.

وی تصریح کرد: آمادگی داریم که بدون یک ریال منابع دیگر بانک‌ها، ایجاد ۱۲ هزار مشاغل خانگی را با بانک رسالت قرارداد ببندیم که با محوریت کمیته امداد، بهزیستی، بسیج سازندگی و اداره کار این کار اجرایی شود.

حسن پور افزود: سال گذشته در کشور ۷۳۳ هزار فقره تسهیلات توسط بانک رسالت پرداخت شد که ۵۰ درصد آن مربوط به مشاغل خانگی بود و از این میزان ۲۵ درصد فعالیت در استان کرمان بوده است.

وی بیان داشت: این بانک آمادگی کامل را دارد که هرکس در حوزه مشاغل خانگی آمادگی دارد و همچنین برای هنرمندان کار انجام دهیم، باید اشتغالزایی با پرداخت تسهیلات به تولیدکننده نهایی محقق شود.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان عنوان کرد: کمیته امداد سال گذشته در بخش گلزار کرمان خانه تحویل مددجویان همراه با نصب پانل خورشدی داد که آمادگی گسترش آن را نیز داریم.

وی با اشاره به کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مدیریت نماینده کرمان و راور گفت: بیش از ۳۰ درصد فعالیت مجلس در مجموعه این کمیسیون اتفاق افتاده و بیشترین طرح و لوایح و بازدیدها را از این کمیسیون داشتیم ضمن اینکه با ۱۰۰ درصد آرا در سمت خود باقی ماند اما برخی از روسای کمیسیون ها عوض شدند.

ابراز رضایت مجمع نمایندگان از عملکرد استاندار و مدیران استان کرمان

حسن پور یادآور شد: مجمع نمایندگان رضایت کامل از استاندار کرمان و مدیران استان را دارد و تصمیم داریم به جای دعواهای سیاسی، همه با هم پای صندوق رای بیاییم و همه برای آبادانی، توسعه و پیشرفت کرمان متحد شویم، در طول یک سال گذشته که در سمت ریاست مجمع نمایندگان استان کرمان فعالیت داشتم، تمامی ادارات و بانک ها نهایت همکاری را داشته و دارند.

وی با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم گفت: وضعیت تبلیغات شهری انتخابات ۱۴۰۰ زیبنده کرمان نبود که همه باید به هر طریقی جذب حداکثری مردم را پای صندوق های رای داشته باشیم.

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی افزود: به خودم می بالم که جمع مسئولان استان کرمان، دولتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دادگستری و بخش خصوصی زیر یک سقف دوستانه و دلسوزانه برای مردم فعالیت می‌کنند و این در حالی است که برخی افراد در کشور سیاه‌نمایی می‌کنند و این فرایند استان موجب امید به آینده می شود. 

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ راور کرمان مشارکت انتخاباتی سیرجان کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی ثبت مشاغل خانگی بردسیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ راور مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ راور کرمان مشارکت انتخاباتی سیرجان کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی ثبت مشاغل خانگی بردسیر مجلس شورای اسلامی مجمع نمایندگان استان کرمان مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

دیگر خبرها

  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات