Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاوه بر جورجینیو واینالدوم، ممکن است بارسلونا در جذب ممفیس دیپای هم شکست بخورد

بارسلونا در آستانه جذب رایگان جورجینیو واینالدوم، کاپیتان تیم ملی هلند قرار داشت اما پاری سن ژرمن با یک پیشنهاد نجومی وارد ماجرا شد و طبیعتا واینالدوم پیشنهاد دستمزد سالانه 10 میلیون یورویی پی اس جی را پذیرفت.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا مطمئن بود که با وجود از دست دادن واینالدوم، می تواند به صورت آزاد ممفیس دیپای، مهاجم لیون و تیم ملی هلند را به تیمش اضافه کند اما سناریوی واینالدوم در حال تکرار شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر شانس بارسلونا برای انتقال رایگان ممفیس کاهش یافته است زیرا یوونتوس هنوز به جذب این مهاجم 27 ساله علاقه مند است و پیشنهاد مالی آن ها برای این انتقال، بیش تر از بارسلونا است. طبق یافته های موندو دپورتیوو، پیشنهاد یوونتوس برای جذب دیپای، سه میلیون یورو بیشتر از پیشنهاد بارسلونا است و بیانکونری قراردادی چهار ساله را به این مهاجم هلندی پیشنهاد کرده یعنی یک سال بیشتر از پیشنهاد بارسلونا. اگر یوونتوس به جذب دیپای نزدیک شود، بارسلونا وارد مزایده نخواهد شد و آن ها پیشنهاد خود را به شکلی قابل توجه، افزایش نمی دهند. 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با مهدی محمد نبی: هر بازیکنی به قلیچ خانی می خورد چپ می کرد؛ صفایی فراهانی بهترین بود احتمال اعتصاب بازیکنان استقلال طی روزهای آینده مهدی واعظی در طرفداری: اگر طرفدار تیمی نبودم سمت خدا اجرا می کردم؛ بارها خلاف مواضع استقلال صحبت کردم! لاتزیو و اعلام همکاری با مائوریتزیو ساری با یک توییت جالب ستارگان رئال مادرید تهدید کردند: کونته بیاید ما نیستیم!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا

ه گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته از برزیل به بارسلونا آمد و امیدوار بود که بتواند درخششی که در لیگ کشورش داشت را تحت هدایت ژاوی هم تکرار کند اما اتفاق رخ نداد و شرایط مطابق انتظار او پیش نرفت.

این بازیکن فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی‌هایش در زمین پیدا نکرد و نتوانست اعتماد سرمربی بارسا را جلب کند و همین موضوع باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از بارسلونا در پایان فصل به گوش برسد.

 اگر این ستاره برزیلی در چند بازی پایانی فصل فرصت کافی برای حضور در میدان را به دست آورد و دقایق بیشتری برای بارسا به میدان برود و متوجه شود که توانایی نشان دادن استعدادش در این تیم را ندارد ممکن است گزینه جدایی از بارسا را هم در نظر بگیرد.

در همین رابطه امروز موندودپورتیوو نوشت که بارسا به شکل جدی گزینه انتقال قرضی روکه را بررسی می کند، چون او موقتا در فهرست تیم ثبت شده و با پایان فصل به خاطر مشکل فرپلی مالی ممکن است قراردادش ثبت نشود و باشگاه به همین دلیل او را قرض خواهد داد. در واقع بارسا ترجیح می دهد مهره های موثرتر از او را در فهرست ثبت کند.

این نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا نوشته است که منچستریونایتد برای جذب روکه به بارسا پیشنهاد داده است. شیاطین سرخ در این راه سویا، بتیس، نیس، ناپولی و لیون را نیز به عنوان رقیب می بینند.

این در حالی است که روکه امیدوار است در 5 بازی باقیمانده ورق را برگرداند و ژاوی را به ارزش هایش متقاعد کند.

دیگر خبرها

  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • حماس: پیشنهاد جدید در مذاکرات قاهره بهتر از قبل است/ نتانیاهو مانع توافق می‌شود
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهاد‌های قبلی است + جزئیات توافق پیشنهاد شده
  • عضو ارشد حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از قبلی هاست | خواستار ورود دو کشور به عنوان ضامن توافق شدیم
  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهادهای قبلی است
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا