Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@14:00:57 GMT

قتل برادر جلوی چشمان پدر!

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۲۹۲۳

قتل برادر جلوی چشمان پدر!

مرد جوان که در هواخواهی از پدرش برادرش را کشته بود در حالی محاکمه می‌شود که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند . ناطقان:  بیست و نهم شهریور ماه سال ۹۹ به پلیس خبر رسید مرد ۴۰ ساله ای به نام حمید در خانه اش در جنوب تهران در درگیری خانوادگی کشته شده است .جسد حمید با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و برادر کوچکش به نام سعید به عنوان عامل قتل تحت بازجویی قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به درگیری خانوادگی و قتل برادرش اعتراف کرد .



سعید ۳۸ ساله در تشریح جزئیات ماجرا گفت: برادرم همه اموال پدرم را تصاحب کرده و او را اذیت می کرد .او زمین کشاورزی پدرم را از او اجاره کرده بود اما هیچ اجاره‌بهایی به او نمی داد.پدرم بارها پیش من از او شکایت کرده بود. من چند بار با او صحبت کردم تا اجاره را به پدرم بپردازد اما هر بار با بی اعتنایی جوابم را می داد .

وی ادامه داد :آخرین بار او را به همراه همسر و فرزندش به خانه ام دعوت کردم تا در این باره با او صحبت کنم .اما او دعوتم را نپذیرفت .شکایت های پدرم از بدرفتاری های برادرم باعث شد تا تصمیم بگیرم برادر بزرگم را گوشمالی ‌بدهم .پدرم گفته بود حمید یک بار او را کتک زده است. من از این شنیدن این ماجرا به شدت عصبانی شدم و به سراغ برادر بزرگم رفتم .من میخواستم با او صحبت کنم اما او حاضر به صحبت کردن نشد و من به رویش چاقو کشیدم .در آن درگیری چاقو ناخواسته به سینه او خورد و موجب مرگش شد .

وی در حالی که ابراز پشیمانی می کرد گفت :رفتارهای برادرم باعث شد مادرم دق کند و از دنیا برود .او حتی پدرم را تهدید به قتل کرده بود .به همین خاطر به رویش چاقو کشیدم .اما قصد کشتن او را نداشتم .

مرد جوان به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده اش با صدور کیفرخواست به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به جرم وی رسیدگی شود. این در حالیست که فرزندان قربانی برای عمویشان حکم قصاص خواسته اند.
برچسب ها: چشمان ، ناطقان ، قتل ، محاکمه ، قصاص

منبع: ناطقان

کلیدواژه: چشمان ناطقان قتل محاکمه قصاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی

به گزارش "ورزش سه"، کریستوفر اوریه در تاریخ 13 جولای 2020 مقابل کلوبی شبانه توسط کووی کدویور کشته شد و قاتل یک روز بعد پس از این اتفاق با پای خودش به مقر پلیس رفت و خودش را به عنوان قاتل معرفی کرد و بازداشت شد.

این جوان که در زمان وقوع حادثه 26 سال داشت و برادر اوریه بود که ستاره سابق پاری سن ژرمن و تاتنهام است و در حال حاضر در باشگاه گالاتاسرای توپ می‌زند به ضرب گلوله کشته شد اما گفته شده است که اسلحه‌ای که با آن به قتل رسید هرگز پیدا نشد.

گفته شده است که قاتل به این موضوع اعتراف کرده است که این اقدام را پس از بحث بر سر مسائل عاشقانه انجام داده است. در واقع هر دوی آنها عاشق یک دختر شده بودند و این موضوع باعث شده است که دست به قتل برادر اوریه بزند.

در نهایت پس از چهار سال و برگزاری جلسات متعدد، دادگاه اعلام کرد که قاتل باید 23 سال در زندان باشد. اوریه به دلیل حضور در ترکیه نتوانست مادر و پدرخوانده‌اش را در این جلسه همراهی کند اما نامه‌ای نوشت که قرائت شد: «من نمی‌خواهم حواس جمع را از موضوع اصلی و ضروری پرت کنم. زندگی کریستوفر توسط یک قاتل به پایان رسید. من مردی هستم که خانواده‌اش تا همیشه از هم پاشیده است.»

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟
  • احتمال صدور حکم جلب جهانی، خواب را از چشمان نتانیاهو ربوده است
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • 23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • برادر مهران غفوریان شایعه ساواکی بودن پدرش را با این ارائه این سند تکذیب کرد + عکس
  • برادر مهران غفوریان عکس پدرشان را منتشر کرد