Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@22:30:06 GMT

افزایش تعداد شعبات اخذ رأی در تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۲۹۳۴

افزایش تعداد شعبات اخذ رأی در تهران

ایران اکونومیست-محسنی بند پی آمادگی‌های ایجاد شده برای روز رای گیری در انتخابات‌های ۲۸ خرداد ماه را تشریح کرد.

انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در جلسه ستاد انتخابات استان تهران اظهار کرد: مباحث مختلفی امروز در جلسه بیان شد، از ۲۷ فرآیند ۲۵ فرآیند انتخابات به صورت الکترونیکی است که نشان دهنده سرعت، دقت و شفافیت کار با استقرار دستگاه‌های احراز هویت صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حوزه فناوری اطلاعات وزارت کشور تحول خوبی به وجود آمده و ما جهش و ابتکار عمل مناسبی در بحث آی تی داشته ایم. نگرانی از قطعی برق در شعبات اخذ رأی وجود دارد و اگر نیاز است از پنج شنبه عصر فعالیت‌های صنعتی را تعطیل کنیم تا دچار قطعی برق نشویم. از همه دستگاه‌های خدمات رسان هم خواسته ایم که تمام توان و ظرفیت خود را به کار گیرند.

وی بیان کرد:شعبات یک ساعت زودتر کار خود را شروع می‌کنند و از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد رای گیری انجام خواهد شد. تهران ویژگی‌های خاص خود را دارد، تعرفه‌ها خیلی بیشتر از نیاز در اختیار قرار گرفته و نباید در شعبه‌ای دچار کمبود تعرفه شویم.

استاندار تهران گفت: در این دوره شعبات افزایش پیدا کرده و برای بیماران کرونایی که در قرنطینه هستند باید شعبات سیار را افزایش دهیم. در این زمینه هم ۴۰۰ شعبه سیار در تهران تعبیه شده است.

وی تصریح کرد: بحث حملات سایبری مطرح شده که خداروشکر این ظرفیت و توان در حوزه‌های آی تی وجود دارد که تا آنجایی امکان دارد این حملات خنثی شود. برای تامین امنیت انتخابات جلسات متعددی در غرب، شرق و شهر تهران برگزار شد تا نیرو‌های انتظامی آمادگی کامل برای ایجاد امنیت را داشته باشند. درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز در این جلسه مباحثی مطرح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲، تعداد ۲ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۲۴۰ نفر مسافر توسط ۳۷۰ هزار و ۱۹۴ ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح استان جابه جا شده اند که این میزان ، افزایش ۱۲ درصدی در تعداد مسافر و افزایش ۸ درصدی در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نشان می‌دهد.

محمد یاسین احمدیان در گفت وگو با ایسنا، گفت: از این تعداد، یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۲۱۲ مسافر ، درون استانی و ۹۹۱ هزار و ۲۸ مسافر نیز به مقصد برون استانی بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان، تصریح کرد: هم اینک ۴۱ شرکت ،۲ پایانه مسافربری، ۹۶۲ راننده مسافری فعال ،۸۳ ناوگان اتوبوسی و یک هزار و ۷۶ ناوگان مینی بوسی در حال خدمات رسانی به مسافران در حوزه تحت پوشش این اداره کل می باشند.

احمدیان یادآور شد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهان در سراشیبی سقوط نرخ تولد
  • افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن