Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:55:47 GMT

اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی از سوی طلاب جامعه الزهرا(س)

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۲۹۵۵

اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی از سوی طلاب جامعه الزهرا(س)

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله عباسپور با بیان اینکه این دوره از کمک‌های مومنانه توسط این مرکز در آستانه دهه کرامت انجام می‌گیرد، تصریح کرد: همزمان با میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت، نهمین دوره از نهضت کمک‌های مومنانه، با اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان استان قم در روز شنبه بیست و دوم خرداد ماه از سوی جامعه الزهرا (سلام الله علیها) به مرحله اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی جامعه الزهرا (سلام الله علیها) در ادامه با اشاره به اینکه این بسته‌ها با کمک مجموعه‌ای از خیرین تهیه شده است، تاکید است: این بسته‌های معیشتی با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خواهران طلبه جامعه الزهرا (سلام الله علیها) و خیرین محترم در سطح استان قم و با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (رحمت الله تعالی علیه) فراهم شده است.

عباسپور با اشاره به ضرورت حمایت از اقشار نیازمند حمایت افزود: با شناسایی قبلی خانواده‌های نیازمند سطح استان در دوره‌های گذشته، توزیع این بسته‌ها از ساعت ۹ صبح روز ۲۲ خرداد به سمت جامعه هدف آغاز خواهد شد.

کد خبر 5231492

منبع: مهر

کلیدواژه: جامعه الزهرا س کمک معیشتی خانوار بسته معیشتی بیماری کرونا قم حوزه علمیه خواهران انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر آمار کرونا سیدابراهیم رئیسی گرگان اردبیل ایلام عکس استانها انتخابات ریاست جمهوری اراک انتخابات شورای شهر و روستا سلام الله علیها جامعه الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ ائمه جمعه شهرهای مختلف استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه، بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه الزهرا
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان