Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@23:48:55 GMT

لنزها روی قدوس؛ سامان ستاره جدید ما(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۲۹۷۱

لنزها روی قدوس؛ سامان ستاره جدید ما(عکس)

به گزارش “ورزش سه”، قدوس در بازی با بحرین چهره تعویضی تیم ملی ایران بود و پس از ورود به زمین با ارائه نمایشی درخشان، کلاس فوتبال خود را به معرض نمایش گذاشت. او در حمله موثر بود و در انتقال توپ و گذر از دیوار بحرینی‌ها به تیم ایران کمک می‌کرد و در آخر هم به عنوان یکی از بهترین‌های زمین معرفی شد.

 

آنچه قدوس را متمایز از دیگران می‌کند، ضرب توپ خوب، آگاهی محیطی و تصمیماتی غیرقابل پیش بینی است که کار را برای مدافع حریف سخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بازی اول باتوجه به دیر اضافه شدن به اردو بازی نکرد و مقابل بحرین هم نیمکت نشین بود اما شاید در بازی با کامبوج یا مصاف سرنوشت ساز با عراق فیکس شود.

 

 

 

تیم ملی ایران در راه صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ با یک ستاره دو ملیتی یعنی اشکان دژاگه راه دستیابی به بلیت برزیل را پیدا کرد و حالا سامان قدوس بارقه های امید را برای ظهور چنین ستاره تأثیرگذاری در دل فوتبال‌دوستان ایرانی روشن کرده است.

 

قدوس البته در چهار سال اخیر عضو تیم ملی ایران بوده اما در دوره کارلوس کی‌روش چندان فرصتی برای بازی پیدا نکرد و حالا به نظر می‌رسد فصل او در تیم ملی آغاز شده است؛ هرچند که قدوس برای ورود به ترکیب اصلی و حفظ جایگاه کار بسیار دشواری را پیش رو دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ایران سامان قدوس تیم ملی ایران سامان قدوس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان

در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم النصر و الخلیج به مصاف هم رفتند. این دیدار با پیروزی النصر به پایان رسید. النصر در این بازی خانگی با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. رونالدو در این بازی دبل کرد و سادیو مانه هم دیگر گل این تیم را به ثمر رساند.

النصر با پیروزی در این بازی به فینال جام حذفی عربستان راه پیدا کرد و حریف الهلال در بازی پایانی شد.

دیگر خبرها

  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • ستاره نیویورک نیکس در کنار بزرگان NBA
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد؛ یکه‌تازی فوق‌ستاره در ینگه دنیا
  • 90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان
  • سامان قدوس از قطر متنفر است!