Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس برنامه زمان‌بندی وزارت کشور، تمامی روند مربوط به فرآیند برگزاری انتخابات در قرچک اجرایی شده و یا در حال اجراست و از فردا نیز تبلیغات انتخاباتی نامزدها آغاز خواهد شد و ۱۰۳ کاندیدا برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر قرچک به رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیبی افزود: کاندیداهای محترم بایستی به قوانین شورای شهر و مدیریت شهری مسلط باشند و طوری عمل کنند که اعتماد مردم به نهاد شورا تقویت شود.

وی بیان داشت: انتخابات شورا فرصتی پدید آورده تا پارلمان و مدیریت محلی جان تازه بگیرد که هم بایستی کاندیداها از این فرصت برای خدمت بهتر به مردم منطقه استفاده کنند و هم مردم بایستی تلاش کنند با انتخاب اصلح بستر لازم برای توسعه بیشتر شهرستان فراهم شود.

فرماندار قرچک با اشاره به اینکه وظیفه شورا، برنامه‌ریزی و ریل‌گذاری برای توسعه و آبادانی شهر است تا با فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری و ایجاد درآمد پایدار، سطح اشتغال، رفاه و زیرساخت‌ها و برخورداری از امکانات فرهنگی، اقتصادی و … بیشتر شود گفت: کاندیداها در وعده‌های انتخاباتی دقت کنند که وظیفه شورا ارائه خدماتی همچون مبلمان شهری، آسفالت کوچه، خیابان و … نیست بلکه باید با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری اثربخش به کمک دولت بیایند تا در رفع مشکلات مردم تسریع شود.

خطیبی عنوان داشت: قرچک به دلیل نزدیکی به تهران، وجود نخبگان و … دارای پتانسیل‌های زیاد اقتصادی و فرهنگی است و همچنین این شهرستان به دلیل برخورداری از قومیت‌های متنوع «ایرانی کوچک» لقب گرفته که نامزدهای شورای شهر باید از این ظرفیت نیز به نحو احسن استفاده کرده و آن را عامل وحدت شهرستان بدانند و از ایجاد تنش‌ها و درگیری‌های قومیتی خودداری کنند.

وی گفت: دشمنان نظام با هدف جلوگیری از پیشرفت و ترقی جمهوری اسلامی ایران است در پی این هستند که آرمان‌های انقلاب اسلامی محقق نشود و برگزاری انتخاباتی باشکوه، سدی محکم در برابر اصابت ترکش‌ها و توطئه‌های دشمنان به کشور است، پس هر ایرانی و دلسوز وطن ضمن مشارکت در انتخابات بایستی دیگران را نسبت به این امر ترغیب کرده و روشن‌گری کند.

فرماندار قرچک افزود: با برگزاری انتخابات فرد یا افرادی برای حضور در مسئولیت‌های سنگین حضور می‌یابند، اما مهم‌تر این است که رأی و مشارکت ما به منزله تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و رهبری و بیعت مجدد با شهدای والامقام است.

کد خبر 5231563

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری قرچک بهمن خطیبی شورای شهر قرچک انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر آمار کرونا سیدابراهیم رئیسی گرگان اردبیل ایلام عکس استانها انتخابات ریاست جمهوری اراک انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد

سلامت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس است، اظهار کرد: دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران را ضمن تبریک به جان بر کفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید گفت که عملیات وعده صادق تلاشی برای دور کردن سایه جنگ در کشور بود.

وی با بیان اینکه امروز در جبهه دشمن وحشت ایجاد شده است، گفت: حمله پهبادی و موشکی سپاه به رژیم اشغالگر صهیونیستی یک عملیات بازدارندگی موفق بود.

عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه عبور از سپر دفاعی ۱۰ کشور و اصابت به هدف تجربه‌ای ارزشمند برای ایران شد، افزود: ملت ایران و جبهه مقاومت سرافراز شدند و دشمن شکست را مجدداً تجربه کرد به همین جهت از این سنگر خدمت، از سپاه جان بر کف، ارتش قهرمان، سربازان گمنام امام زمان و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و خصوصاً از صبر و حوصله ملت شریف تشکر و قدردانی می‌کنیم.

صفری با پیشنهاد اینکه تمامی پیگیری‌ها و نظارت‌ها باید از اول سال و در وقت خود انجام شود و به آخر سال یا به زمان دریافت لوایح مهم واگذار نشود، ادامه داد: نباید سر گردنه گردن بزنیم و با بهانه‌های کوچک کارهای مهم را در زمین گذاشته و اقدامی انجام ندهیم.

وی با بیان اینکه باید شورا و شهردار با یک شیوه و با یک وحدت رویه عملکرد خود را جمع بندی کنند، افزود: کارهای بزرگ و منحصر به فرد در دور ششم شورا توسط شهردار و مجموعه شهرداری انجام شده است اما این اقدامات به موقع به مردم گزارش داده نشده است.

سخنگوی شورای شهر اردبیل تصریح کرد: در تصویب برنامه‌های فرهنگی ورزشی، برنامه‌های راهبردی ۴ ساله، رهنمودهای امام جمعه فاضل و دانشمند اردبیل و جمع‌بندی تخصصی شورا و سازمان فرهنگی و ورزشی را مدنظر قرار دادیم که در رویکرد جدید چند اصول ثابت مشخص کردیم.

وی تاکید کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی باید مؤلفه‌های قابل سنجش و ارزیابی بودن خروجی برنامه‌ها، جامعه هدف قراردادن خانواده و اجرای برنامه‌ها در مسجد محله را داشته باشد.

سخنگوی شورای شهر اردبیل با تاکید بر اینکه شروع و انجام تمامی برنامه‌ها باید مسجد و محله محور باشد، ادامه داد: ایجاد ۱۰ ایستگاه ثابت و دائمی فرهنگی و ورزشی در سطح خیابان‌ها و پارک‌ها و شورابیل، ایجاد ۲ مکان ثابت و دائمی روباز در سطح شهر برای ایجاد برنامه‌های شاد و نشاط آور، تولید حداقل ۱۰ حلقه فیلم کوتاه آموزش شهروندی با مشارکت صدا و سیما و انجمن‌های هنری و سینمایی از جمله سیاست‌های شورای شهر در حوزه برنامه‌های فرهنگی است.

صفری خاطرنشان کرد: در راستای تقویت برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، اعضای شورای شهر به تربیت ۳۰ گروه سرود، ۳۰ گروه تئاتر، ۳۰ حلقه قرآنی، ۳۰ برنامه‌های گفتمان، ۳۰ مسابقات فرهنگی، ۳۰ تیم ورزشی پایه و ۳۰ برنامه‌های جنگ شادی از مساجد و محله که خروجی آن‌ها منجر به برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات استانی و ملی‌شود، در برنامه خود دارند.

کد خبر 6089015

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد