Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «نبیل ابو ردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین به جنایت اخیر نظامیان صهیونیست در کرانه باختری واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در این زمینه تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان نقض قوانین بین المللی است. بدون شک تداوم ارتکاب این جنایتها به افزایش تنش های خطرناک منجر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مسئول پیامدهای افزایش تنش ها در کرانه باختری و قدس اشغالی است، گفت: جامعه جهانی برای توقف جنایات تل آویو باید اقدامی انجام دهد.

گفتنی است، نیروهای اطلاعاتی فلسطین بامداد امروز پنجشنبه با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری درگیر شدند. این درگیری در شهر «جنین» اتفاق افتاد. به دنبال درگیری شدید نیروهای اطلاعاتی فلسطین با نظامیان رژیم صهیونیستی ۳ فلسطینی به شهادت رسیدند. «أدهم یاسر توفیق علیوی» ٢٣ ساله و «تیسیر محمود عثمان عیسة» ٣٣ ساله ازجمله شهدای فلسطینی هستند.

در همین ارتباط، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که به دنبال درگیری‌های مذکور شماری از فلسطینیان نیز زخمی شدند. برخی منابع ازجمله شبکه الجزیره نیز اعلام کردند که یک افسر صهیونیست در جریان درگیری با نیروهای فلسطینی به هلاکت رسیده است.

کد خبر 5231546 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی کرانه باختری ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی فلسطین روسیه جو بایدن افغانستان ایران برجام سوریه ترکیه لبنان اتحادیه اروپا حشد شعبی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند

مردم یمن امروز جمعه راهپیمایی‌هایی را برای حمایت از مردم غزه برگزار کردند و ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در گور‌های جمعی این شهر، بر اهمیت اقدامات مردمی و رسمی در حمایت از این مردم تأکید کردند.

به گزارش فارس، مردم یمن ضمن درخواست مجدد برای ایجاد گذرگاه‌های زمینی امن، تأکید کردند که از طریق این گذرگاه‌ها خود را به فلسطین خواهند رساند تا در کنار نیرو‌های مقاومت، وارد درگیری مستقیم با صهیونیست‌ها شوند.

در بیانیه پایانی این راهپیماییها، ضمن تبریک به نیرو‌های مسلح یمن به خاطر عملیات‌های اثربخش در برابر رژیم صهیونیستی، از نیرو‌های یمنی خواستند که عملیات‌های خود را علیه صهیونیست‌ها افزایش دهند.

مردم یمن ضمن تمجید از عملیات‌های نیرو‌های مقاومت در لبنان و عراق علیه اسرائیل، از همه ملت‌های آزاده جهان خواستند که با سلاح «تحریم کالا‌های اسرائیلی و آمریکایی» به جنگ با صهیونیست‌ها بروند.

در ادامه عملیات‌های یمن علیه صهیونیستها، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح این کشور روز گذشته خبر داد که نیرو‌های موشکی یمن چندین موشک و پهپاد به سمت کشتی «ام‌اس‌سی داروین» در خلیج عدن شلیک کردند.

یحیی سریع تصریح کرد نیرو‌های مسلح یمن کماکان با جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیلی به حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهند.

وی همچنین گفت که عملیات نیرو‌های مسلح یمن تا زمان پایان تجاوزگری‌های اسرائیل و برداشتن حصر نوار غزه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • (ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند