Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@04:14:06 GMT

دستگیری زوگیران مسلح در چهارباغ

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۳۳۴۹

دستگیری زوگیران مسلح در چهارباغ

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر مسلح در شهرستان چهارباغ در این استان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت که  در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در شهرستان چهارباغ  که منجر به قتل ۲ نفر و مجروح شدن یک نفر شده شناسایی و دستگیری عاملان قتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی ساوجبلاغ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: پلیس آگاهی چهارباغ  با کسب خبر از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو پراید که منجر به تیراندازی و قتل راننده وی و چند ساعت پس از این جنایت نیز حمله مسلحانه به ۲ نفر راکب موتورسیکلت که در آن یکی از راکبان کشته و راکب دیگر نیز موفق به فرار شده بود، سریها موضوع را در دستورکار قرار داد.
سردار محمدیان  گفت: با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شده و با اشراف اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده پلیسی موفق شدند ۲ نفر از قاتلان مسلح شهرستان چهارباغ را شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر ۲ متهم را در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع آخرین قتل در مخفیگاهشان در یکی از باغ های چهارباغ دستگیر کنند.
وی افزود: متهمان دستگیر شده پس از روبرو شدن با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشته، بنابراین لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند، با تشکیل یک باند چهار نفره و تهیه یک قبضه سلاح گرم اقدام به زورگیری و سرقت های مسلحانه در سطح استان البرز می کردند .
وی اظهار داشت: همدستان این ۲ متهم دستگیر شده که متواری نیز بودند و یکی از آن ها دارای سوابق متعدد کیفری بود با تلاش شبانه روزی کارآگاهان در دو عملیات جداگانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی  منتقل شدند.
سردار محمدیان خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲ قبضه سلاح گرم و سرد، ۲دستگاه موتورسیکلت و تعداد زیادی اموال سرقتی کشف شد.
فرمانده انتظامی استان البرز،  با اشاره به این که تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد، بیان داشت: پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی برخورد و اجازه نمی دهد عده ای هنجارشکن، امنیت شهروندان را به مخاطره اندازند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی از دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: به صورت مستمر با شرکت‌های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می‌کنیم‌ که شخص استاندار تهران هم حضور دارند.

وی افزود: در این جلسات نقطه نظرات خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و البته در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکار خوبی برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد

سردار ولیپور گودرزی در ادامه بیان کرد: همکاران پرتلاش ما در طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه، با هماهنگی کامل دستگاه قضایی، موفق به شناسایی و دستگیری 57 نفر از سارقان حرفه‌ای خودرو و محتویات آن شدند.

وی ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد 20 دستگاه خودروی مسروقه و 15 دستگاه موتور و 2 هزار قطعه دزدی، کشف و ضبط شد.

ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها به صورت مستمر و هفتگی با موضعات مختلف در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت