Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@22:41:01 GMT

ایران صفر - صربستان صفر/ گزارش لحظه به لحظه

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۳۴۱۸

ایران صفر - صربستان صفر/ گزارش لحظه به لحظه

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌ها تیم‌های والیبال ایران - صربستان امروز به مصاف هم رفتند.

تیم ملی والیبال کشورمان در هفتمین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه ۳ بر صفر تیم ملی والیبال آمریکا را از پیش رو برداشت.

نکته قابل توجه این دیدار حضور اسلوبودان کواچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران روی نیمکت صرب‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم ملی والیبال ایران مقابل صربستان

میلاد عبادی پور، رضا عابدینی، سعید معروف، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، صابر کاظمی، مرتضی شریفی، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار و بردیا سعادت

هدایت تیم ملی والیبال ایران را ولادیمیر آلکنو بر عهده دارد.

ترکیب تیم ملی والیبال صربستان

آتاناسویچ، نیکولا یوویچ، میلوراد کاپور، دیوید کواچ، ووک تودوروویچ، دراژن لوبوریچ، مارکو پودراسکانین، پتار کراس مانوویچ، استفان سیمیچ، مارکو ایوویچ، اوروش کواچویچ، میران کویونجیک، پاول پریچ، نیکولا پتکوویچ

 

بیشتر بخوانید

ایران ۳ - آمریکا صفر/ آلکنو با جوانان، آمریکا را شکست داد

در حال تکمیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجرد: همه تلاشم را کردم اما نشد

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر مجرد یکی از سرعتی زن‌های با تجربه تیم ملی والیبال ایران، پس از کش و قوس‌های فراوان به دلیل مصدومیت و با هماهنگی با کادر فنی از تیم ملی والیبال ایران کنار رفت تا او هم به صف غایبین تیم اضافه شود.

علی اصغر مجرد که این فصل در تیم راپید بخارست رومانی توپ میزند با این تیم عنوان سومی لیگ و قهرمانی جام حذفی را کسب کرد و توانست در تیم رویایی والیبال رومانی قرار بگیرد. او روز گذشته در واکنش به غیبتش در تیم ملی در صفحه شخصی خود در اینستاگرامش نوشت: "سلام و عرض ادب به والیبال دوستان عزیز، خواستم اینجا اول تشکر کنم از کادر فنی تیم ملی برای دعوت بنده به اردو. متاسفانه با توجه به مصدومیت‌های قبلی که داشتم و فشاری که روی پام آوردم، این مصدومیت تشدید شده و نتوانستم حتی چند تا بازی آخر باشگاهم را در کنارشون باشم. تمام تلاشمو کردم به تیم ملی برسم ولی این اتفاق نیفتاد و با توجه به شرایط سلامتیم، تصمیم بر این شد به درمانم برسم تا سال‌های آینده و مسابقات بعدی در خدمت تیم ملی باشم. و در آخر آرزوی موفقیت می‌کنم برای تیم ملی والیبال کشورم. "

حالا با کنار رفتن علی اصغر مجرد تعداد سرعتی زن‌های تیم ملی والیبال به عدد چهار رسیده است.

دیگر خبرها

  • تقدیم رونوشت استوارنامه سفرای قزاقستان، فنلاند و صربستان
  • تقدیم استوارنامه‌های سفرای قزاقستان، صربستان و فنلاند
  • کاریکاتور/ سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا
  • پائز لبخند را به چهره این بازیکن برگرداند!
  • شی در صربستان: هرگز بمباران سفارت چین در بلگراد توسط آمریکا را فراموش نمی‌کنیم
  • مجرد: همه تلاشم را کردم اما نشد
  • این روزها در دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟
  • علی اصغر مجرد لیگ ملت‌های والیبال را از دست داد
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها