Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اقتصاددانان و صنعتگران حامی آیت الله رئیسی گفت: توسعه و ارتقای شاخص‌های رفاه اجتماعی، و افزایش رفاه و معیشت قشر‌های َضعیف و حمایت از صنایع پیشران از مهمترین برنامه‌های آیت الله رئیسی است. خبرگزاری میزان - کمال اکبری در نشست انتخاباتی ستاد صنعتگران و اقتصاددانان حامی آیت الله رئیسی گفت: توسعه و ارتقای شاخص‌های رفاه اجتماعی و افزایش رفاه و معیشت قشر‌های َضعیف و حمایت از صنایع پیشران از مهمترین برنامه‌های آیت الله رئیسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مشارکت سیاسی از برکات نظام ج ا ا است که در سایه مردم سالاری دینی محقق شده است لذا تلاش همه ما این است که در راستای افزایش مشارکت گام برداریم وبه انتخاب اصلح برسیم. 
رئیس ستاد اقتصاددانان و صنعتگران حامی آیت الله رئیسی گفت:انتخاب اصلح می‌تواند زمینه رشد وتوسعه مضاعف را در سایه مدیریت جهادی به همراه آورد. 
وی افزود: امروز صنعتگران وفعالان این حوزه وهمچنین کارگران محترم چشم به انتخابات دارند تا انشالله زمینه ساز تحول اساسی و پیشرفت در آن باشند.
اکبری تصریح کرد: صنعت خودرو می‌تواند علاوه بر کمک به توسعه کشور در حوزه اشتغال جوانان ورفع برخی محرومیت‌ها نیز موثر باشد توسعه این صنعت در جلوگیری از خروج ارز و افزایش اشتغال، توسعه و ارتقای شاخص‌های رفاه اجتماعی، وحتی در کاهش ورفع آسیب‌های اجتماعی موثر است.    بیشتر بخوانید:  فعال شدن سامانه «انتخاب ایران» برای معرفی همه نامزد‌های انتخاباتی   انتهای پیام/ برچسب ها: کمال اکبری معیشت و رفاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمال اکبری معیشت و رفاه آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است

استاندار هرمزگان گفت: تعریف منابع چندگانه اعتباری تصمین موفقیت و پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده و امسال نیز همین منابع ترکیبی، پروژه‌ها را به پایان می رسانیم.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشستی با معاونان امور عمرانی و اقتصادی و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی مسائل و چالش‌های پروژه‌های پیشران را بررسی کرد و گفت: پایان سال‌جاری تعهدات دولت با اولویت سه حوزه درمان، آب و مسکن به مردم تقدیم می‌شود.

وی راز موفقیت و پیشرفت پروژه ‌های پیشران استان را استفاده از منابع اعتباری ترکیبی دانست و افزود:امسال نیز همین منابع اعتباری در قالب اعتبارات داخلی، مولدسازی، تسهیلات، کمک‌های فنی_اعتباری، اعتبارات سفر دور دوم، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی برای اتمام پروژه‌های اولویت دار استان به خدمت گرفته می شوند.

مهدی دوستی در بررسی جزییات پیشرفت برنامه های پیشران و چالش‌های پیش ‌رو تاکید داشت: مدیران طبق برنامه زمان‌بندی تامین منابع، ایجاد ساختار مدیریت پروژه‌ها و نظارت جدی بر روند اجرایی آن‌ها همچنین گزارش کار را بصورت پیوسته در دستورکار دارند.

گفتنی است در این نشست تکمیل دو بیمارستان ۱۶۰تختخوابی میناب و ۵۳۱تختخوابی ، ۳۰هزار پروژه مسکن ملی و ۵راه دسترسی آن‌ها،تحویل زمین‌های طرح جوانی جمعیت، پیگیری انجام تعهدات شرکت زیرساخت موضوع ترانشه حاجی آباد و پل کنخ، افزایش ظرفیت منجر به تولید آبزی‌پروری، نصب سازه‌های زیستگاه مصنوعی ماهیان،تکمیل و آغاز به کار مراکز بازسازی ذخایر آبزیان، اتمام مراحل زنجیره‌‌های کاغذ، موز، گلخانه‌ها، پرورش جلبک و شتر بررسی شد.

دیگر خبرها

  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • با گذشت دو سال از ابلاغ سیاست‌های تأمین اجتماعی خبری از اجرایی شدنشان نیست
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند