Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان گفت: ۱۲۰ نقطه برای نصب سازه‌های موقت و ساده برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شده که بیش از ۵۰۰۰ متر فضای تبلیغاتی ایجاد کرده است.

حسین خانجانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این فضاها در روزهای تبلیغات نصب است و کاندیداها می‌توانند از آنها استفاده کنند و پس از پایان این ایام بنا به دستور فرمانداری جمع‌آوری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی مطرح کرد: پراکندگی و توزیع این فضاها در سطح شهر به گونه‌ای است که تقریبا غالب میادین و چهار راه‌ها را پوشش می‌دهد و به عبارتی شهرک‌ها، میادین و معابر اصلی شهر را در بر گرفته است، همچنین این سازه‌های موقت در کل شهر تقریبا با پوشش یکسانی نصب شده است.

خانجانی درباره اینکه چقدر فضاهای تبلیغاتی در راستای حفظ زیبا و منظر شهر است، بیان کرد: برای حفظ زیبایی شهر در طول مدت تبلیغات انتخاباتی باید مکان‌های موقتی برای تبلیغات داشته باشیم که کاندیداها هم از این فضاها رضایت داشته باشند و در قسمتی از شهر که برای این کار در نظر گرفته نشده تبلیغاتی نصب نشود.

وی با تأکید بر اینکه فضای تبلیغاتی به اندازه کافی در سطح شهر وجود دارد، تصریح کرد: از کاندیداها درخواست می‌کنیم با توجه به گرانی کاغذ از این فضاها استفاده کنند که به زیبایی شهر هم آسیب نرسد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان با اشاره به اینکه قانون مفصلی درباره تبلیغات انتخابات وجود دارد، افزود: این قانون برای تمامی کاندیداها لازم‌الاجراست بنابراین کاندیداها چارچوب مشخصی برای انجام تبلیغات دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی انتخابات ۱۴۰۰ تبلیغات انتخاباتی شهرداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران

جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) برای روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.

 برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای "نماینده مردم" برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد. ۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است. مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، "نماینده مردم" به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه