Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس شورای وحدت و ائتلاف استان کرمان گفت: حسین چناریان، علیرضا نادری، محمود بابایی، عشرت کردستانی، منصور ایرانمنش، سحر نژادملایری، محسن امیری، علیرضا شریفی، سیدشورش دلپسند، سید حجت موسوی قوام و فتح الله مویدی اعضای لیست نیروهای ولائی و اصولگرایان استان کرمان برای شورای شهر کرمان است.

حجت الاسلام"مهدی عربپور" امروز 20 خردادماه در نشست خبری با اشاره به اهمیت انتخابات 28 خردادماه اظهار کرد: ملت ایران امتحان بزرگی پیش رو دارد و خداوند در قرآن کریم دستور فرمودند "امانات را به اهلش بسپارید".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امانت گاهی یک شی است و ارزش مادی دارد و گاهی یک جایگاه و پست است که ارزش معنوی دارد.

وی افزود: از آنجایی که در نظام جمهوری اسلامی خدمتگزاری به مردم یک ارزش است و مردم کسانی را که برایشان خدمت می کنند، دوست دارند، هر نوع پستی در جمهوری اسلامی از عالی ترین تا پایین ترین مقام در بخش اجرایی، قضائی، نظامی و ... از نظر دین یک ارزش است زیرا در این مسئولیت به مردم خدمت می شود.

عربپور تصریح کرد: براین اساس کسانی که می خواهند بر کرسی های خدمت بنشینند، این مسئولیت یک امانت است و این امانت ها باید به اهلش سپرده شود و مردم مراقبت نموده و فردی را از بین نامزدها انتخاب کنند که اهلیت داشته باشد.

وی بیان کرد: ممکن است مردم از کارنامه، سابقه اجرایی و فعالیت افراد کمتر اطلاع داشته باشند که اینجا احزاب و تشکل ها موارد را بررسی و افراد را به مردم معرفی می کنند.

رییس شورای وحدت و ائتلاف استان کرمان گفت: گرچه در مسیر حرکت ممکن است حرف و حدیث هایی باشد که این فرد خوب نبود و ... که نشانه این است مردم برای اظهارنظر آزاد هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: سابقه تشکیلاتی شورای نیروهای ولائی استان کرمان مربوط به دهه 80 است و در عرصه های مختلف انتخاباتی لیست معرفی کرده و گاهی نامزدهای آنها رای آورده اند.

عربپور با اشاره به اینکه بالغ بر 22 حزب و تشکیلات عضو شورای نیروهای ولائی استان کرمان هستند که به اصولگرایان مشهور هستند، افزود: برخی به این مجموعه نپیوسته و به صورت انفرادی کار می کنند.

وی تصریح کرد: ما اصلِ حضور مردم پای صندوق های رای را بسیار مهم می دانیم و ممکن است بیماری کرونا در این حضور تاثیرگذار باشد اما راهکارهایی که از سوی مجریان اندیشیده شده که امیدواریم حضور مردم گسترده باشد زیرا این حضور قطعا پشتیبانی از نظام است و رییس جمهوری که انتخاب می شود، با حمایت مردمی دلگرم تر و پرکارتر در عرصه عمل اقدام خواهد کرد.

عربپور بیان کرد: حضور مردم پای صندوق های رای دشمن را مایوس می کند. آنها در تحلیل و گزارشات به این خواهند رسید آنچه فکر می کردند در سایه فشارها به مردم ایران، آنها را از انقلاب و نظام زده کرده، اما مردم براساس اعتقاد و ایمانشان ایستادگی می کنند.

وی بیان کرد: اصل برای همه تشکل ها قطعا باید بر حضور چشمگیر مردم پای صندوق رای باشد و هر اقدامی در این زمینه لازم باشد انجام می دهند و از رسانه ها و افراد دست به قلم توقع است برای دعوت مردم در شرکت در انتخابات فعالیت کنند.

مسئول شورای نیروهای ولائی کرمان در ادامه با اشاره به اینکه برای انتخابات شورای شهر تلاش کردیم وحدت و هماهنگی بین نیروهای ولائی شکل بگیرد و لیست واحد باشدف گفت: در شهر کرمان که 11 نماینده باید داشته باشیم اولین ایده رسیدن به لیست واحد بود و تشکل های شورای نیروهای ولائی را جمع کرده و 17 تشکل امضاء کردند که مسیر واحد را طی کنیم و براین اساس کمیته سیاسی شکل گرفت و بیش از 200 اسم در مرحله اول معرفی و بعد از پالایش، به بیش از 70 نفر رسیدیم.

وی ادامه داد: در کمیته سیاسی با تک تک افراد مصاحبه و از برنامه ها و سوابق اجرایی سئوال و رزومه در اختیار قرار گرفت و در سه مرحله امتیازدهی شد و در نهایت به 45 نفر رسیدند و با بررسی های مجدد به ترتیب افراد از نفر اول تا 38 مشخص شدند.

عربپور با اشاره به انصراف برخی از نامزدها بیان کرد: قرار شد براساس نیاز شورا و امتیازدهی، افراد انتخاب شوند و اعلام شد شورای شهر به اموری مانند مدیریت، اقتصاد، معماری، مهندسی شهرسازی، امور مذهبی، اجتماعی و ورزش نیاز دارد و 11 نفر در این گرایش های موردنیاز تقسیم شد و در هر بخش به تعداد نیاز افراد مشخص شدند و در هر بخش دو تا سه نفر اعلام شد.

وی تصریح کرد: در لیست نیروهای ولائی کرمان برای انتخابات شورای شهر دو نفر از بانوان با تخصص فرهنگی مذهبی و معماری شهرسازی حضور دارند و در مجموع چهار جوان و سه نفر از پیشکسوتان شورای شهر در لیست حضور دارند.

مسئول شورای نیروهای ولائی کرمان با اشاره به اینکه با اعلام لیست گلایه هایی وجود دارد و ما معتقدیم مسیری که طی کردیم، مسیر درستی بود، گفت: علی رغم اینکه نظر ما این بود لیست وادی را نیروهای ولائی داشته باشند، اکنون احساس می کنیم لیست ها متعدد شده است.

وی افزود: ما نمی توانیم آزادی را از آنها سلب کنیم و گلایه ای از تعدد لیست نداریم اما تعدد لیست ها ممکن است ما را در موفقیت ضعیف کند؛ بنای ما بر همگرایی و حرکت براساس وحدت است.

عربپور گفت: حسین چناریان، علیرضا نادری، محمود بابایی، عشرت کردستانی، منصور ایرانمنش، سحر نژادملایری، محسن امیری، علیرضا شریفی، سیدشورش دلپسند، سید حجت موسوی قوام و فتح الله مویدی اعضای لیست نیروهای ولائی و اصولگرایان استان کرمان برای شورای شهر کرمان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات شورای شهر اصولگرايان كرمان استان کرمان شهر کرمان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد،اصلاندوز، بیله سوار هم‌مان با سراسر کشور در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل هم‌زمان با سراسر کشور در یازدهم اسفند سال ۱۴۰۲ در پنج حوزه انتخابیه استان برگزار شد و با اعلام نتایج رسمی منتخبان مردم در چهار حوزه انتخابیه استان به‌صورت رسمی و قطعی مشخص شد و فقط در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، اصلان‌دوز، بیله سوار با کسب نکردن حد نصاب توسط نامزدهای انتخاباتی این دوره انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، اصلان‌دوز، بیله‌سوار، ابراهیم فهیمی گیگلو با کسب ۱۸ هزار و ۴۷۲ رأی و امیدعلی رعنایی با کسب ۱۷ هزار و ۶۳۲ رأی در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با دیگر نقاط کشور به رقابت خواهند پرداخت.

امیدعلی رعنایی متولد سال ۱۳۴۶ بیله‌سوار و پاسدار بازنشسته با ۲۵ درصد جانبازی از سال ۱۳۶۰ با عضویت در بسیج و سپاه، از رزمندگان دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وی که دانش‌آموخته مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی است، سه جلد کتاب تألیف کرده و در دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه فرهنگیان و پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی اردبیل و چند مرکز آموزش عالی سابقه تدریس دارد، مربی عقیدتی و هادی سیاسی سپاه استان در تدریس دروس سیاسی و تاریخ معاصر ایران و تحلیل سیاسی بوده و به عنوان کارشناس سیاسی و جنگ نرم در مرکز فرهنگی قفقاز فعالیت داشته است.

رعنایی، مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه بیله‌سوار، مسئول امور مربیان عقیدتی سیاسی سپاه کرج، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل، مسئول تأیید محتوای و نظارت بر امور فرهنگی سپاه استان، مسئول سیاسی تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) سپاه استان، سردبیر ماهنامه سبلان سپاه استان و دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اردبیل هم بوده است.

ابراهیم فهیمی گیگلو متولد ۱۳۴۴ در شهرستان اصلاندوز دانش آموخته مقطع کارشناسی در رشته مدیریت دولتی و علوم پایه و مقطع کارشناسی ارشد در رشته حقوق عمومی از دانشگاه علامه طباطبایی است.

وی از اعضای حزب جمهوری اسلامی ایران و حزب موتلفه اسلامی، قائم مقام شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی مناطق ۹ و ۱۴ تهران، عضو شورا و مسئول هماهنگی و سرناظر حوزه‌های انتخابیه مناطق تهران در شورای نگهبان بوده و فعالیت مستمر در بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور داوطلبانه در جبهه داشته است.

فهیمی گیگلو عضو فعال در انجمن اسلامی آموزش و پرورش استان تهران و اتحادیه انجمن‌های اسلامی آذربایجان شرقی و اردبیل بوده و فعالیت در بسیج دانشجویی، تشکل‌های جامعه اسلامی دانشگاه‌ها و بسیج عشایری را در سابقه خود دارد.

وی پیش از این، مدیر حقوقی اداره کل هماهنگی و نظارت بر هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و شهرداری‌های استان تهران، رئیس گروه هیأت تجدید نظر و رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران، مدیر دفتر وزیر آموزش پرورش در دولت نهم، مدیر هماهنگی امور هیأت‌های امنای وزارت آموزش و پرورش، مشاور نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی سنوات متمادی و مدیر راه اندازی شرکت‌های تولید کشاورزی و دامپروری، عمرانی، بازرگانی بوده است.

به گزارش ایمنا، هیچ‌کدام از این دو نامزد انتخاباتی سابقه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را نداشته است.

کد خبر 750695

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس