Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید جعفر امامیان از ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های جشن دهه کرامت و زیر سایه خورشید اظهار کرد: برنامه‌های جشن دهه کرامت و زیر سایه خورشید مطابق سنوات گذشته در استان کرمانشاه به دلیل ویروس کرونا به صورت محدود و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری و پرشور مردم، خادم‌یاران رضوی تمرکز ویژه‌ای بر دعوت مردم به مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه تصریح کرد: مجموعه کانون به صورت رسمی از روز شنبه ۲۲ خرداد همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) برنامه‌های خود را آغاز خواهد کرد اما امروز اولین برنامه با حرکت گروه دوچرخه سواران به سوی مشهد مقدس برنامه‌ها آغاز شده است.

امامیان با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: اهدا ۴۳ جهیزیه به زوج‌های جوان شامل اقلام ضروری هر مورد به مبلغ ۲۰ میلیون تومان که توسط کمک‌های آستان قدس رضوی، خادم‌یاران رضوی و مشارکت خیرین استان کرمانشاه فراهم شده از جمله برنامه‌های دهه کرامت است.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم دختر ماه و تجلیل از هشت دختر برگزیده استان کرمانشاه و برگزاری مسابقه جشن خانگی کرامت و مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب اُخت الرضا در فضای مجازی به آدرس razavi_ksh @ در پیام رسان‌های بله، سروش، ایتا، تلگرام و اینستاگرام صورت خواهد گرفت.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه بیان کرد: به علت شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن معیشت مردم کمک‌های مومنانه همواره مورد تاکید آستان قدس رضوی و خادم‌یاران رضوی بوده و در این راستا در روز میلاد امام رضا (ع) ۲۰ هزار پرس غذای گرم طبخ می‌شود که امیدواریم با کمک خیرین استان کرمانشاه این تعداد به ۵۰ هزار پرس افزایش پیدا کند.

امامیان با بیان سایر برنامه‌های دهه کرامت گفت: برپایی جشن در مناطق هشت گانه به مدت ۲ شب، گردهمایی و شعرخوانی شاعران کرمانشاهی با محوریت امام رضا (ع)، اجرای برنامه‌های متنوع با حضور خدام و پرچم متبرک رضوی، تجلیل از خانواده‌های شهدا و مدافعین سلامت، برپایی کاروان خودرویی در مناطق هشت گانه، برگزاری مراسم جشن تکلیف برای ۴۳ دانش آموز محروم دختر، نصب بنر در فضای شهری با همکاری شهرداری کرمانشاه، اهدا تبرکی به قید قرعه به نوزادانی که به نام رضا و معصومه نامگذار شده اند و تجلیل از هشت گروه جهادی برتر از جمله برنامه‌های دهه کرامت در کرمانشاه است.

وی اضافه کرد: خدام رضوی به همراه پرچم متبرک امام رضا (ع) بعد از فرایند انتخابات در تاریخ ۲۹ خرداد تا ۲ تیر ماه در استان کرمانشاه حضور خواهند یافت و کاروان رضوی و زیر سایه خورشید به نام شهید مصطفی اخلاقی نامگذاری شده است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه بیان کرد: با فراخوان صورت گرفته توسط کانون جوانان رضوی استان کرمانشاه ۶۰ نفر از آقایان و بانوان برای همکاری در جشن‌های دهه کرامت اعلام همکاری کرده اند.

کد خبر 5231577

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کرمانشاه خادمیاران رضوی دهه کرامت زیر سایه خورشید امام رضا ع حضرت معصومه س انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر آمار کرونا سیدابراهیم رئیسی گرگان اردبیل ایلام عکس استانها انتخابات ریاست جمهوری اراک انتخابات شورای شهر و روستا کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه برنامه های دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد

استاندار لرستان تأکید کرد: رعایت عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در جلسۀ بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به  لرستان گفت: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی نماینده دولت هستند.

او اضافه کرد: مسئولان باید یک‌صدا باشند، زیرا دستگاه‌های اجرایی زمانی موفق هستند که با تفاهم، رفاقت کار و اتحاد خدمتگزاری به مردم را به نمایش بگذارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر خدمت برای خدا باشد مردم از مجموعه دولت راضی خواهند بود، عنوان کرد: مردم باید از خدمات مسئولان بهره‌مند شوند.

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

شفقت با اشاره به اینکه اعضای مؤثر در حکومت اسلامی یک مجموعه واحد هستند، بیان کرد: بخشی از توحید عبادی ما انجام عبادت و بخشی هم توحید عملی است.

او با بیان اینکه ما باید در خدمت به مردم وحدت داشته باشیم زیرا هیچ‌کس از چندصدایی بهره‌ای نمی‌برد، خاطرنشان کرد: امام‌خمینی (ره) طاغوت را با وحدت مردمی از بین برد.

استاندار لرستان توضیح داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با وجود ناهماهنگی سران برخی کشورها وحدتی بین مسلمانان ایجاد کرد که امروز آمریکا از حمله اسرائیل اعلام برائت می‌کند و این حاصل وحدت است.

شفقت با تاکید بر اینکه لرستان مهد مردم غیرتمند و پایگاه شیعیان است، گفت: عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد و ما باید زمینه مشارکت مردم را در روند توسعه فراهم کنیم.

او با بیان اینکه دولت باید تسهیلگری کند تا مردم زندگی مرفه و شرافتمندانه‌ای برای خود تهیه کنند، اضافه کرد: مجموعۀ مدیران باید وحدت وزارتی ایجاد کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان حق ندارند شهروندان و ارباب‌رجوع را بی‌دلیل پشت در اتاق خود منتظر نگه دارند، زیرا مسئول اجرایی، نوکر و مخلص مردم هستند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت