Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح اولین مرکز اشتغال محلی اختصاصی بسیج اظهار داشت: این کمک بدون مزد و منت در گمنامی توسط خیری انجام شد؛ این منطقه، منطقه خوبی است و از ویژگی‌های آن وجود بارگاه حضرت زینب، مردم خوب، پای کار، باصفا و خلوص آن‌ها است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: از نکات مهم این منطقه توسعه اماکن فرهنگی ورزشی، اقتصاد مقاومتی است که توسط خیریه‌های مختلف انجام شده و سپاه نیز حامی آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: اگر یک قرارگاه هماهنگی در این منطقه ایجاد شود و فعالیت‌های خود را حول مشکلات منطقه پیش ببرد می‌تواند قدم‌های مؤثری را در رفع مشکلات این منطقه بردارد.

فدا گفت: امیدواریم این افتتاح اولین و آخرین افتتاح نباشد و در راستای اقتصاد مقاومتی به منظور رعایت شأن و کرامت انسانی چنین مراکزی افتتاح شود و بتوانیم در این راستا با کمک روحانیون منطقه، هیأت امنای حسینیه، خیرین و خانواده شهدا گام‌های دیگری برداریم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان بیان داشت: توزیع بسته‌های معیشتی در این منطقه جزء ضروریات بود اما افتتاح این کارگاه جزء سرمایه‌گذاری‌ها حساب می‌شود.

وی افزود: در بسیاری از موارد شاهد بودیم که خانواده‌های نیازمند وارد چنین مراکزی شدند و در حال حاضر دیگر نیازمندان را تحت پوشش قرار داده‌اند.

فدا توضیح داد: اگر می‌بینیم مشکلات فرهنگی وجود دارد اول باید ظرفیت اشتغال را ایجاد کرد که با شعار دادن حل آن ممکن‌ نیست و نیازمند کار میدانی است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: اقتصاد ایران مشکلات و گره‌هایی دارد که جز با حضور مردم باز‌ نمی‌شود.

وی تأکید کرد: افرادی که در سال‌های گذشته به دنبال نابودی ایران بودند و می‌گفتند ایران جشن ۴۲ سالگی پیروزی انقلاب خود را نمی‌گیرد‌ امروز به زباله‌دان تاریخ سپرده شدند.

فدا تصریح کرد: اگر حرم جمهوری اسلامی از بین برود حرم‌های دیگر باقی نمی‌ماند و اگر می‌خواهیم‌ حرم‌ها حفظ شود باید در انتخابات پیش رو شرکت کنیم و انتخاب شخص اصلح طبق شاخص‌های بیان شده توسط مقام معظم رهبری و امام و همچنین کارنامه‌ و برنامه آن‌ها به دست خودمان است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان بیان داشت: امیدواریم همان‌طور که حضرت زهرا(س) پس از ماجرای ثقیفه ۴۰ شبانه روز خانه به خانه از حق حضرت علی(ع) دفاع کردند ما نیز هم دیگر را به حق دعوت کنیم و از ۳ روش فضای مجازی، ارتباطات خانوادگی و تبلیغات چهره به چهره این کار را پیش ببریم.

وی گفت: ۱۰ دقیقه رأی دادن سرنوشت ۴ سال کشور را مشخص می‌کند و اگر غیر منطقی رأی دادیم انتظار نداشته باشیم مقام معظم رهبری مشکلات را حل کنند؛ ما انقلاب و جنگ کردیم که مردم خودشان در سرنوشت‌شان شریک باشند.

فدا در انتها تأکید کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات حل شود باید تغییر و تحول داشته باشیم و شرط آن حضور پای صندوق‌های رأی است؛ امیدواریم دولت مقتدر انقلابی و پای مردم بر سر کار می‌آید و به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) وصل خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال زایی سپاه صاحب الزمان فرمانده سپاه صاحب الزمان فرمانده سپاه صاحب الزمان عج استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ساعت ۲۴ امروز، چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان سنجش از ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

 افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل اقدام کنند.

لازم به ذکراست، اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ایران هیچ عقب گردی در حوزه اقتصاد و تولید نداشته است
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر