Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سمیه سلیمانی سرپرست گروه توسعه مدیریت شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی با اشاره به اینکه بر اساس فرآیند سامانه آنلاین ارزیابی عملکرد امور‌ها و ادارات میزان صرفه‌جویی ایجاد شده در طول زمان اجرای فرآیند، به صورت تقریبی ۶۰ روز محاسبه شد، گفت: سابق بر این عملکرد امور‌ها از طریق مکاتبه با واحد‌های ستادی، خوداظهاری امور‌ها همراه با تایید ستاد و در نهایت جمع بندی عملکرد توسط حوزه‌های ذکر شده و معاونت برنامه‌ریزی انجام می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: پس از ۲ ماه گزارش عملکرد امور‌ها برای پایان هر سال تهیه می‌شد، اما پس از اجرای این فرآیند در سامانه و آنلاین سازی آن به میزان تقریبی ۶۰ روز صرفه‌جویی شد.

سرپرست گروه توسعه مدیریت شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی ادامه داد: این شرکت پیشرو در هدف‌گذاری و کاندیدای بهینه کاوی در سازمان ملی بهره‌وری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است.

سلیمانی همچنین در بیان مزایای سامانه آنلاین ارزیابی عملکرد امور‌ها «داشبورد»، بیان کرد: ارائه نمایشی از اهداف و برنامه‌های مدیران در هر زمان که ورود کنند، ایجاد رقابت سازنده، تسهیل در دسترسی به برنامه‌ها، تحت وب بودن سامانه و امکان دسترسی از طریق موبایل، ارزیابی عملکرد برای سنجش برنامه‌های سازمان به منظور افزایش بهره‌وری، صرفه‌جویی در وقت و افزایش عملکرد کارکنان بخشی از این مزایا است.


انتهای پیام//ف. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب فضای مجازی ارزیابی عملکرد عملکرد امور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد

امتداد - سومین نشست صمیمی بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی عصر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت سال جاری، در سالن اجتماعات ساختمان آموزش برگزار شد.

به گزارش پایگاه بخری امتداد ، در این نشست الهام مدیر زارع معاون اداره کل حسابداری و امور سهام به ارائه گزارش جمع بندی شده در حوزه مشارکت کارکنان در پذیره نویسی سهام بانک، آتوسا کاملی معاون امنیت اداره کل امنیت و زیرساخت گزارشی از برون سپاری پروژه‌های BCMS –  ISMS و آزمایشگاه امنیت سایبری، سمیه صیقل اردکانی معاون اداره کل اطلاعات اعتباری گزارشی با موضوع جمع آوری اطلاعات تسهیلات، نسترن یزدانیان معاون اداره کل  بانکداری خرد و امور باجه ها گزارشی با موضوع باجه‌های روستایی و توسعه خدمات، محمد چلچراغی معاون سیستم های ستادی اداره کل تامین و نظارت بر سامانه های نرم افزاری گزارشی در حوزه بانکداری الکترونیکی و حسنا اسکندری معاون سرمایه انسانی اداره کل سرمایه انسانی و رفاه گزارشی با موضوع مسیر ارتقاء شغلی ارائه کردند.در ادامه برنامه پرسش و پاسخ با مشارکت معاونین در خصوص موضوعات مطروحه برگزار شد.
در پایان نشست دکتر شیری در جمع بندی مباحث مطروحه هدف از برگزاری جلسات را بهره گیری از ظرفیت ها و ایده های خلاقانه و جدید معاونین بانک در راستای بهبود روند امور و ارتقاء کمی و کیفی عملکرد بانک در حوزه های ستادی و اجرایی ذکر کرد که مشروح آن در بخش بعدی خبر ارائه خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک