Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: کامبوج را نمی‌خواهیم دست کم بگیریم و برای آنها احترام زیادی قائل هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل کامبوج اظهار داشت: دوست دارم رضایت خودم را از بازی مقابل بحرین بگویم. بازی خوبی بود و در حالی که فشار روانی بالایی در آن بازی روی ما بود، اما نتیجه خوبی گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بازیکنانم می‌خواهم که بگویم آن بازی را فراموش کنند، ما در فوتبال کاری به خاطره‌ها و اتفاقاتی که در گذشته افتاده نداریم.

وی افزود: کامبوج را نمی‌خواهیم دست کم بگیریم و برای آنها احترام زیادی قائل هستیم. بازی‌های آنها را که نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شوم نتایج‌شان کاری که در زمین می‌کنند را نشان نمی‌دهد. منظورم این است که عملکردشان بهتر از نتایج‌شان بوده و باز از تیم خودم درخواست می‌کنم که تمرکز زیادی برای این بازی بگذارند، ما برای پیروزی در این بازی آمدیم و در کنار آن احترام زیادی برای کامبوج قائلیم.   سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه دیدار با کامبوج در جدول رده‌بندی چقدر برای ایران تأثیرگذار است، گفت: ما برای این آمده‌ایم که حداکثر امتیازات را بگیریم و کاری به محاسبات و اما و اگرها نداریم که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. از تمام اعضای تیم می‌خواهم تمام تمرکزشان روی بازی کامبوج باشد و بازی با عراق و تمام اما و اگرها را فراموش کنند. ما تمام تمرکزمان را روی این بازی می‌گذاریم تا حداکثر امتیازات را بگیریم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند کشت، پرورش و برداشت خیار محلی در کامبوج (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • فرآیند کشت، پرورش و برداشت خیار محلی در کامبوج (فیلم)
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • ده روسی: می‌خواهم از مدل ژابی آلونسو در لورکوزن تقلید کنم؛ به ۳ امتیاز بازی با یوونتوس نیاز داریم
  • ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی