Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: سعی می‌کنیم نماینده خوبی برای ایران باشیم و تمام توان‌مان را در این بازی می‌گذاریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سامان قدوس، بازیکن تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از دیدار با کامبوج اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی داشتیم. در طول این مدت تمرینات منظم و مرتبی را برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی که دعوت شدند، خوب و با کیفیت هستند.

وی تاکید کرد: ما هم از آمادگی خوبی برخورداریم و سعی می‌کنیم نماینده خوبی برای ایران باشیم و تمام توان‌مان را در این بازی می‌گذاریم. مهم نیست که مقابل چه تیمی بازی کنیم، ما در تمام بازی‌ها صد درصد توان‌مان را می‌گذاریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد

ده روسی به تحسین از تیم ژابی آلونسو پرداخت اما تاکید کرد رم توانایی غلبه بر آنها را دارد.

در آستانه دیدار آاس رم و بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، دنیله ده روسی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و گفتگویی‌ با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ ده روسی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

لوکاکو؟ با توجه به تمرین دیروز، به نظر می رسد او احساس بسیار خوبی دارد، شاید امروز کمی بیشتر روی‌ او فشار بیاوریم و سپس تصمیم بگیریم. من هنوز شک دارم. اسمالینگ یک جلسه تمرین کامل را انجام داد، امیدوارم او و لوکاکو برسند. در مورد استفاده از یورنته در سمت راست، مطمئناً او می تواند آنجا هم بازی کند.

بایرلورکوزن؟ آنها شکست ناپذیر هستند و این ذهنیت برای لورکوزن ایجاد شده که تحت هر شرایطی شکست ناپذیر هستند. به نظر می رسد فوتبال برای آنها خیلی طولانی تر از ۹۰ دقیقه است. بازیکنان جالبی دارند. من برای مربی آنها احترام زیادی قائل هستم. چیزهای زیادی برای ترس وجود دارد.

گاهی اوقات ما در دقایق پایانی گل می زنیم، اما این موضوع علاوه بر شانس به آمادگی روحی و جسمی نیز بستگی دارد. ما هم اغلب مثل‌ لورکوزن در پایان بازی ها گل می زنیم؛ مثل‌ بازی با فیورنتینا، اودینزه یا ناپولی. هر دو تیم تا آخرین ثانیه مبارزه خواهند کرد. فکر نمی‌کنم شکست‌ناپذیر بودن، بار سنگینی داشته باشد، من هم دوست دارم که شکست ناپذیر باشم، فکر می‌کنم برای آنها مایه غرور و انگیزه است.

پاتریک شیک؟ او در رم پسری قوی‌ بود و حالا در لورکوزن، یک مرد قوی شده است. لورکوزن ترکیبی کامل، قوی و گسترده دارد. آنها به خوبی می دانند که باید چگونه بازی کنند.

ما درک درستی از سبک بازی آنها داریم. می دانیم که باید حمله کنیم اما مراقب هم باشیم. حالا روی بازی اول تمرکز کرده ایم و بعد به بازی برگشت فکر می کنیم. ما به بازی های سال گذشته فکر نمی کنیم، زیرا خیلی چیزها تغییر کرده است. آنها شکست نخورده اند، اما ما می توانیم این کار را انجام دهیم.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال