Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-09@16:57:40 GMT

ستاره پرسپولیسی در قطر ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۴۲۴۹

ستاره پرسپولیسی در قطر ماندنی شد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شجاع خلیل‌ زاده آماده دومین فصل بازی‌اش در الریان می‌شود.  او به همراه یاسین براهیمی الجزایری در فهرست بازیکنان خارجی الریان برای فصل آینده حفظ خواهند شد.

باشگاه الریان قطر قصد دارد سه بازیکن خارجی خود را تغییر می‌دهد. شجاع خلیل‌زاده پس از درخشش به همراه پرسپولیس در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله نهایی که به میزبانی قطر برگزار شد مورد توجه الریان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از پایان این رقابت‌ها به عنوان بازیکن آزاد به الریان پیوست.  شجاع خلیل‌زاده ۱۰ بازی برای الریان در لیگ ستارگان قطر انجام داد و ۲ گل برابر قطر اس سی و الوکره زد. او همچنین یکی از عوامل صعود الریان به فینال کاپ امیر بود که مغلوب السد شد. در لیگ قهرمانان آسیا نیز به میزبانی گوای هند به صورت کامل در ترکیب الریان بازی کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الریان لیگ ستارگان قطر الریان شجاع خلیل زاده لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریبا: استقلال با همین فرمان، قهرمان می‌شود/ باید فکری برای تنش‌های لیگ کرد

به گزارش قدس آنلاین بهتاش فریبا ، درباره شرایط این روزهای فوتبال ایران و باشگاه استقلال اظهار داشت: بازی‌های لیگ جذاب شده و یک اشتباه آخرین اشتباه است. در این چند هفته، سطح کیفی بازی‌ها بالا رفته و با توجه به شرایط لیگ و جدول، هر اشتباهی، غیرقابل جبران است و می‌تواند در قهرمانی یک تیم موثر باشد.

وی در خصوص بازی استقلال و ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد: این بازی همه چیز داشت،‌ هرچه در فوتبال باید باشد را در این بازی دیدیم. گل‌های زیبا، هوادارانی که برای حمایت از تیم خود به استادیوم آمده بودند از جمله این جذابیت‌ها بود و این جذابیت‌ها در هفته‌های پایانی لیگ بیشتر هم خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال استقلال ادامه داد: استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند و باید قبول کرد که هر دو تیم شایستگی قهرمانی را دارند. استقلال با یک امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر است و اگر با همین فرمان برود، قهرمانی آبی‌پوشان قطعی است. در تمرین هم به بازیکنان استقلال گوشزد کردم که فرصتی که دارند را غنیمت بشمارند و تنها روی بازی‌های خود متمرکز شوند تا بتوانند در پایان لیگ جام را بالای سر ببرند. به نتایج دیگر هم نباید کاری داشته باشند چراکه اگر همه بازی‌ها را ببرند، قهرمانی مسجل است.

فریبا در واکنش به حاشیه‌هایی که در فوتبال ایران وجود دارد نیز گفت: فوتبال به دلیل ذاتی که دارد در همه جای دنیا با تنش همراه است اما در ایران این تنش‌ها، بیشتر است. در هفته‌های پایانی این مسائل شدت هم می‌گیرد چراکه هیچ تیمی نمی‌خواهد امتیاز از دست بدهد.

وی با طرح پیشنهادی به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی گفت: از فصل بعد باید برای این تنش‌ها، فکری اساسی کرد. متاسفانه در حال حاضر اصل جریمه روی مسائل نقدی است اما اگر این جریمه را کاهش و در عوض مدت محرومیت در مسابقات را افزایش دهند به مراتب نتیجه‌ بهتر خواهد بود زیرا بازیکن می‌خواهد بازی کند و اگر از چهار یا پنج بازی محروم شود، برای او تبعات دارد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: اگر بخواهیم با حاشیه‌های فوتبال برخورد جدی داشته باشیم، نباید اسم و رنگ یا عنوان و مقام افراد برای ما تفاوتی داشته باشد و همه را باید به یک چشم دید. اینکه افراد برابر قانون مصونیت داشته یا با نگاهی متقاوت دیده شوند، فقط کارها را خراب‌تر می‌کند و باید همه در برابر قانون، یکسان باشند.

فریبا در واکنش به این سئوال که چرا در فوتبال امروز، ستاره‌ها کم‌رنگ شده‌اند، اظهار داشت: بعد از رونالدو و مسی دیگر ستاره‌ای دیده نمی‌شود و آن هم دلیل دارد. شاید هنوز برخی از بازیکنان کمی بهتر از بقیه باشند اما ستاره نیستند و این در دنیای فوتبال هم حاکم است. مورینیو سیستمی را در فوتبال حاکم کرد که ستاره‌ها از بین رفته و فعالیت تیمی حاکم شد. اینکه اول گل نخوریم و بعد گل بزنیم در اولویت است. در فوتبال ایران هم بازیکنان جوان خوبی را دیدم که در تیم‌های سپاهان، پیکان یا استقلال خوزستان بازی می‌کردند اما اینکه از سر اجبار به زمین آمدند یا می‌خواستند به آن‌ها بازی بدهند را نمی‌دانم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فریبا: استقلال با همین فرمان، قهرمان می‌شود/ باید فکری برای تنش‌های لیگ کرد
  • شجاع خلیل‌زاده عزادار شد؛ تسلیت به کاپیتان تراکتور
  • روزشماری زنان پرسپولیسی و زنان سپاهانی!
  • کری ستاره دورتموند برای فینالیست احتمالی چمپیونزلیگ
  • پیغام صریح اوسمار به پرسپولیسی‌ها
  • جنگ بهنمیر و سالوادور در اطراف اهواز! (عکس)
  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم