Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:22:59 GMT

چاپ کاتالوگ فوری + قیمت

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۴۲۶۱

چاپ کاتالوگ فوری + قیمت

چند سالی است که کاتالوگ به عنوان یک روش موثر در بازاریابی و فروش برای تجارت‌های مختلف، شناخته شده است. بدین معنا که کسب‌وکارهای حرفه‌ای برای معرفی کامل خود و همچنین محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهند از کتابچه‌های کوچکی تحت عنوان کاتالوگ استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام چاپ آقا، شاید تعجب‌آور باشد، اما دنیای دیجیتال همچنان نتوانسته که جای این محصول پرکاربرد را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل ما در این متن به بررسی این محصول چاپی محبوب پرداخته و شما را در تهیه یک کاتالوگ مناسب راهنمایی می‌کنیم.

کاتالوگ و انواع کاتالوگ

همان‌طور که گفتیم از کاتالوگ برای معرفی یک بِرند، کالا و خدمات مربوط به آن استفاده می‌شود. اهمیت کاتالوگ زمانی ملموس می‌شود که شما بخواهید توضیحاتی در مورد جزئیات محصولات و خدمات خود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با استفاده از تصاویر و نمونه‌ها به مخاطبان و مشتریان خود انتقال دهید. دقیقا در این زمان است که کاتالوگ می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین ارائه از خدمات و کالاهای خود را در راستای فروش داشته باشید. این موضوع برای همه ما به وفور در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های مختلف رخ داده است که صاحبان کسب‌وکارها با استفاده از کاتالوگ های جذاب باعث درک بهتر ما از کالاها و تجارت‌شان شده‌اند.

کاتالوگ ها بر اساس ویژگی‌های چاپی و مصارفی که دارند در انواع مختلفی ارائه می‌شوند. مثلا کاتالوگ مربعی، عمودی، افقی، کاتالوگ در تیراژ پایین، تیراژ بالا، کاتالوگ لوکس،کاتالوگ صنعتی، اداری و  ... از جمله کاتالوگ هایی هستند که در صنایع مختلف استفاده می‌شوند. در اصل، نوع طراحی و مشخصات چاپی یک کاتالوگ باعث ایجاد این تنوع می‌شود که در بخش‌های بعدی آن را بررسی خواهیم کرد.

چاپ کاتالوگ فوری

در برخی مواقع ممکن است که شما به چاپ کاتالوگ در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیاز داشته باشید. چاپ کاتالوگ فوری با استفاده از روش چاپ دیجیتال امکان‌پذیر است. البته توجه داشته باشید که کیفیت و حرفه‌ای بودن چاپخانه‌ای که چاپ محصول خود را به آن می‌سپارید به مراتب اهمیت بیشتری دارد. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که به دنبال چاپخانه‌ای باشید که بتواند یک کاتالوگ با کیفت و حرفه‌ای را در کوتاه‌ترین زمان برای شما چاپ کند. ما در ادامه یکی از این چاپخانه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ

کاتالوگ یکی از محصولات چاپی است که قیمت آن با توجه به مشخصات چاپی و تعداد صفحات در طراحی متفاوت خواهد بود. منظور از مشخصات چاپی، ویژگی‌هایی همچون ابعاد کاتالوگ، تعداد صفحات آن، جنس و ضخامت کاغذهایی که برای جلد و صفحات داخلی کاتالوگ در نظر گرفته می‌شود، جهت کاتالوگ، نوع صحافی آن و در نهایت تعداد چاپ کاتالوگ می‌باشد.

به طور مثال کاغذ رایجی که برای کاتالوگ ها انتخاب می‌شود از جنس گلاسه مات و براق با ضخامت‌های مختلف است؛ ابعاد یک کاتالوگ و تعداد صفحات آن نیز می‌توانند دنیای گسترده‌ای داشته باشند؛ صحافی کاتالوگ نیز شاید ساده به نظر برسد اما به تنهایی می‌تواند در قیمت نهایی تاثیرگذار باشد. معمولا صحافی کاتالوگ متناسب با تعداد صفحاتی که دارد به صورت سیمی، چسبی و منگه‌های مختلف انجام می‌شود.

علاوه بر این در چاپ برای افزایش زیبایی و جذابیت محصولات می‌توان از جلوه‌های ویژه‌ای همچون یووی موضعی، هات فویل‌های طلاکوب، نقره‌کوب و مس‌کوب نیز استفاده کرد. این جلوه‌ها متناسب با طراحی شما باعث ایجاد جذابیت بیشتری در کاتالوگ شده که به مراتب همین موضوع باعث افزایش قیمت کاتالوگ می‌شود.

تمامی مواردی که مطرح شد متناسب با سلیقه و نیاز شما قابل انتخاب خواهند بود و قیمت نهایی کاتالوگ‌تان را مشخص می‌کنند.

کاتالوگ در تیراژ پایین

همان‌طور که گفتیم کاتالوگ را می‌توان در تعداد متفاوت چاپ کرد. یکی از پرطرفدارترین کاتالوگ ها، کاتالوگ در تعداد کم است. معمولا این تعداد از 20 عدد شروع و در حدود 300 عدد ختم می‌شود. روش چاپی که برای این تعداد کاتالوگ استفاده می‌شود تا از نظر قیمت مقرون به صرفه باشد روش چاپ دیجیتال کاتالوگ است. لازم به ذکر است که شما با سفارش کاتالوگ در تیراژ پایین می‌توانید از مزیت تحویل سریعتر نیز بهره ببرید. چرا که چاپ کاتالوگ در تعداد بالا با استفاده از روش چاپ افست انجام می‌شودکه به تبع نیاز به زمان بیشتری دارد.

طراحی و چاپ کاتالوگ در چاپ آقا

چاپ آقا، به عنوان یک مجموعه پیشرو در حوزه چاپ و طراحی محصولات چاپی مختلف به صورت آنلاین به شما مشتریان عزیز، کاتالوگ های با کیفیت و جذابی را در سراسر ایران ارائه می‌دهد. کافیست که در هر لحظه و هر جایی که هستید وارد وبسایت این مجموعه به آدرس www.chapagha.com شده و کاتالوگ مورد نظر خود را با ویژگی‌های مختلف انتخاب کنید.

البته اگر به طراحی کاتالوگ پیش از چاپ هم نیاز داشته باشید می‌توانید به راحتی در زمان ثبت سفارش چاپ کاتالوگ به صورت آنلاین، درخواست طراحی توسط طراحان چاپ آقا را نیز انتخاب کنید و تمامی موارد دلخواه خود را با گرافیست‌های حرفه‌ای این مجموعه در میان بگذارید. در پایان نیز پس تایید طرح توسط شما فرآیند چاپ کاتالوگ‌تان شروع شده و بعد از آماده‌سازی، در آدرس مورد نظر به شما تحویل داده خواهد شد.

در این حالت شما بدون اینکه زمان و هزینه خود را برای رفت و آمد به چاپخانه صرف کنید می‌توانید با ثبت سفارش آنلاین در وبسایت این مجموعه از طراحی و چاپ کاتالوگ با کیفیت و جذاب خود لذت ببرید. علاوه بر آن اگر برای انتخاب کاتالوگ مناسب نیاز به دریافت مشاوره داشته باشید نیز می‌توانید با کارشناسان چاپ آقا به شماره 41915-021 تماس بگیرید و با خیال راحت محصولات چاپی همچون کاتالوگ را سفارش دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چاپ آقا چاپ کاتالوگ داشته باشید تعداد صفحات یک کاتالوگ کاتالوگ ها روش چاپ حرفه ای چاپ آقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند

با دمنوش آرامبخش فوری برای آن‌هایی که زود عصبانی می‌شوند یا استرسی هستند، آشنا شوید.

افراد زیادی هستند که فوری عصبانی می‌شوند و به اصطلاح زود از کوره در می‌روند، استرسی هستند و به راحتی نمی‌توانند بر اعصاب خود مسلط باشندشما با این دمنوش آرام خواهید شد.
به گزارش فارس، برای آرام شدن این افراد دمنوشی را معرفی می‌کنیم که اثر فوری برای این حالت به همراه دارد. یک قاشق غذاخوری گل گاوزبان، یک قاشق چایخوری سنبل‌الطیب، یک عدد لیمو عمانی و مقداری نبات را با هم دم کرده و میل کنید.

اثر ترکیب این دارو‌های گیاهی همانند خوردن دو عدد قرص آرامبخش است و فوری آرام خواهید شد و استرس از بدن شما دور می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید خواص ریواس و فواید آب ریواس برای جوانسازی و لاغری + عوارض خواص دارویی گیاه "چوچاق" و عوارض آن

دیگر خبرها

  • درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند
  • کسانی که زود عصبانی می‌شوند سراغ این دمنوش بروند
  • درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش