Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@02:26:04 GMT

قدوس و پور علی؛ گنج های تیم ملی در منامه (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۴۳۱۰

در نیمه ی نخست بازی تیم ملی در برابر بحرین خیلی موفق به ایجاد خطر روی دروازه ی حریف نشدیم اما در نیمه ی دوم ورق برگشت و سه گل به تیم حریف زدیم.

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق جدا از بازیخوانی اسکوچیچ و تعویض های خوبی که در بین دو نیمه انجام داد به خاطر کیفیت بازیکنان روی نیمکت هم بود. بازیکنی چون سامان قدوس که این فصل به همراه تیمش به لیگ برتر جزیره صعود کرده با حضور در ترکیب تیم ملی جان تازه های به حملات ایران داد و آنجا بود که تیم ملی بازی خود را به حریف دیکته کرد و سه بار به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایضا مرتضی پورعلی گنجی که در دقایق پایانی بازی به میدان آمد و صلابت خوبی به خط دفاعی تیم ملی داد. در دقایقی که حریف برای جبران گل خورده تلاش می کرد.

 

گنج های تیم ملی در منامه فقط 11 بازیکنی نیستند که در ترکیب تیم ملی به میدان می روند. باید قدردان آنهایی که حتی به روی سکو هم می روند، بود چرا که با روحیه ی خود انرژی مثبت برای هم تیمی های خود هستند و گاها راهنمایی های آنهاست که گره کور بازی را باز می کند چون آنهایی که از بالا بازی را می بینند می تواند مشاوره های خوبی به همبازیان خود بدهند.

 

 

بگذریم؛ جایگاه مرتضی پورعلی گنجی هم در تیم ملی محفوظ است. هر چند که در بازی اول به بهانه ی محرومیت بازی نکرد و در بازی دوم حضورش در ترکیب تیم ملی اندک بود.

 

بازی های خوب مرتضی پورعلی گنجی در قلب خط دفاعی که باز هم می تواند تکرار شود را از یاد نبرده ایم. تمرین با انگیزه او در منامه و هم چنین روحیه شادی که در اردوی تیم ملی دارد کمتر از حضور ثابت در ترکیب تیم ملی نیست. در جایی برای همه امان باید نتیجه ی تیم ملی مهمتر از منافع شخصی امان باشد که هم سامان و هم مرتضی این را به خوبی ثابت کرده اند. سامان قدوس و مرتضی پورعلی گنجی اینروزها به جای اینکه از نیمکت نشینی در ترکیب تیم ملی ناراضی باشند همه هم و غم شان این است که در صورت راهیابی به ترکیب تیم ملی فوتبالی درخورشان به نمایش بگذارند و این یک طرز تفکر حرفه ای است و دقیقا همینجاست که کلید موفقیت بازیکن و تیم زده می شود.

مرتضی پورعلی گنجی تیم ملی ایران سامان قدوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مرتضی پورعلی گنجی تیم ملی ایران سامان قدوس مرتضی پورعلی گنجی ترکیب تیم ملی ی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت پوستکوگلو: کوتاه‌‌ترین کنفرانس ممکن!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امشب با نمایشی ضعیف با نتیجه ۲-۰ مغلوب چلسی شد. این نتیجه آنها را از رتبه چهارم و سهمیه چمپیونزلیگ دور می‌کند‌. آنگه پوستکوگلو در نشست خبری پس از بازی به اندازه‌ای عصبانی بود که فقط ۲ دقیقه و ۱۵ ثانیه صحبت کرد و سپس با عصبانیت اتاق کنفرانس را ترک کرد.

عصبانیت‌تان در جریان بازی؟
شب خوبی نبود و منصفانه است که بگوییم اصلا چیزی به اسم فوتبال بازی نکردیم. ذهنیتی که من از تیم انتظار دارم را نداشتیم. این به عهده من است و من باید مسئولیت این باخت را بپذیرم چون من کسی هستم که آنها را تمرین می‌دهم و ترکیب تیم را می‌چینم. ما خیلی از فرم خوب‌مان دور شده‌ایم و باید دوباره به خودمان نگاه کنیم و ببینیم چگونه تیم را به آمادگی برسانیم.

سه شکست متوالی؟
باید قبول کنیم، وضعیت همین است. همانطور که گفتم مسئولیت من است و من باید تیم را به اوج برگردانم. تیم هر مشکلی که داشته باشد من باید آن را برطرف کنم.

نبودن مدیسون در ترکیب؟
فکر می‌کردم که باید چند تغییر در تیم اعمال کنیم. آنها در خط هافبک چند بازیکن سریع دارند و من فکر کردم باید بازیکنان سریع‌تری را در ترکیب بگذارم.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • تم تولد پسرانه چیست؟
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • عصبانیت پوستکوگلو: کوتاه‌‌ترین کنفرانس ممکن!
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • سامان قدوس از قطر متنفر است!