Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@11:40:27 GMT

ایران _ صربستان؛ دو تیم در ست شماری برابر یک

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۴۳۳۷

ایران _ صربستان؛ دو تیم در ست شماری برابر یک

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله مقدماتی سومین دوره رقابتهای لیگ ملت‌های والیبال به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است. تیم ملی والیبال کشورمان امروز پنجشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ مقابل تیم ملی صربستان صف‌آرایی کرد. اسلوبودان کواچ سرمربی پیشین تیم ملی والیبال هدایت صربستانی‌ها را برعهده دارد.

ولادیمیر الکنو در بازی مقابل صربستان نیز همانند بازی‌های گذشته از ترکیبی متفاوت استفاده کرد، برای این بازی رضا عابدینی، مرتضی شریفی، محمد طاهر وادی، امیرحسین اسفندیار، علی‌شفیعی، بردیا سعادت و محمدرضا حضرت پور در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی شریفی نخستین بازی خود را در این مسابقات انجام داد.

ست نخست؛ ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران

دو تیم ایران و صربستان در شروع بازی، برابر و پایاپای پیش رفتند و نخستین تایم استراحت فنی با یک اختلاف امتیاز با نتیجه ۸ بر ۷ به سود صرب‌ها همراه شد. در ادامه امتیاز سرویس‌های مرتضی شریفی ایران را در امتیاز ۱۱ پیش انداخت اما یک بار دیگر صرب‌ها بازی را به تساوی کشاند و در نهایت نیز دومین تایم استراحت فنی با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به سود شاگردان کواچ به پایان رسید. ملی‌پوشان ایران در ادامه با کسب دو امتیاز متوالی کار را در امتیاز ۱۶ برابر کردند و تا امتیاز ۱۸ نیز بازی برابر پیش رفت. دفاع خوب سعادت و تیم ایران یک بار دیگر حساب کار را ۲۰ بر ۱۸ به سود تیم ملی والیبال کشورمان کرد. در نهایت ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۱۵ به سود صربستان
در شروع ست دوم صربستانی‌ها با عملکرد خوب در حمله و دفاع موفق شدند اختلاف امتیاز خوبی را ایجاد کنند تا نخستین تایم استراحت فنی با نتیجه ۸ بر ۳ به سود صربستان همراه شود. دریافت ضعیف ایران و سرعت صربستان در حمله باعث شد تا دومین تایم استراحت فنی با نتیجه ۱۶ بر ۸ به سود شاگردان کواچ همراه شود. کار سرعتی صرب‌ها اختلاف امتیاز را افزایش داد و در نهایت ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به نفع صربستان به پایان رسید تا دو تیم در ست شماری برابر یک شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال والیبال تایم استراحت فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!

بازدید 7 موشک اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک، موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک، راهبردی ترین سلاح انفرادی ضدتانک ارتش آمریکاست که روسیه توانسته شماری از آنها را از ارتش اوکراین به غنیمت بگیرد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه در عوض همکاری نظامی ایران، شماری از تسلیحات غربی از جمله این سلاح حساس را به ایران داده و به شدت نگران مهندسی معکوسش توسط ایران هستند. تحلیل تحلیلگر انستیتو امنیت ملی آمریکا درباره تبعات مهندسی معکوس این سلاح در ایران بر آمریکا و اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن