Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:05:27 GMT

میراث گرانبهای شهیدان را پاسداری کنیم

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۴۳۹۲

میراث گرانبهای شهیدان را پاسداری کنیم

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی گروه پدافندهوایی ارتش در استان قم، سرهنگ نعمت محسنی زرین ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم بر نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت نیروهای ارتشی استان قم تاکید کرد و افزود: هدف همه ما باید جلوگیری از به فراموشی سپرده شدن میراث گرانبهای خون پاک شهدا و ایثارگران و دستاوردهای دفاع مقدس باشد و در این راستا تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در ادامه حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم توضیحاتی راجع به سابقه احداث بنای موزه و اعتبارات مربوطه، محوطه سازی، مرکز اسناد، همکاری یگان های نیروهای مسلح در زمینه جمع آوری اسناد و مدارک شهدا و ایثارگران، دورنمای آینده موزه و اقدامات صورت گرفته از قبیل راه اندازی محل سازمان پیشکسوتان جهاد و شهادت و مقاومت، چاپ انواع کتاب های حوزه ایثار و شهادت و ... ارائه کرد.
بر اساس این گزارش، جمع آوری اسناد و مدارک بیش از 552 شهید ارتشی در استان، چاپ ۳ جلد کتاب در حوزه ایثار و شهادت، نام گذاری ۷۰ کوچه و خیابان در سطح استان قم بنام شهدای ارتشی استان قم، نشر آتار و محتواهای شهدایی ارتش در فضای مجازی استان ، پخش سه مرحله کمک های مؤمنانه در سطح استان قم، تولیدQR  زندگی نامه شهدای ارتشی استان قم از جمله اقدامات ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم با تعامل با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و کنگره ملی شهدای استان قم بوده است.
امیر تقی پور ریاست بازرسی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح، سرهنگ نعمت محسنی زرین ارشد نظامی ارتش در استان قم و فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و حجت‌الاسلام لقمان پورمدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم در این بازدید حضور داشتند./

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس ایرنا قم ارتش جمهوری اسلامی ایران ستاد کل نیروهای مسلح مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس ایرنا انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس ایرنا قم ارتش جمهوری اسلامی ایران ستاد کل نیروهای مسلح مقاومت حفظ آثار و نشر دفاع مقدس اسلامی ایران استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از بهبود مواضع نیروهای ارتش این کشور در میدان نبرد با اوکراین خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که در درگیری میان نیروهای این کشور و ارتش اوکراین در منطقه لوهانسک، اوکراین ۲۰ نظامی خود را از دست داد.

به گزارش وزارت دفاع روسیه، واحدهای یگان «وستوک» ارتش روسیه موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند. در درگیری در این منطقه ۹۵ نظامی اوکراینی کشته یا زخمی شد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی روسیه ۶ موشک هیمارس و ۱۰۴ پهپاد ارتش اوکراین را هم سرنگون کرد.

کد خبر 6086814

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد