Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله محسن اراکی روز پنجشنبه در حاشیه نشست نخبگانی نقش فقه در کارآمدی نظام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از دیدگاه اسلامی و تکلیف شرعی هیچ تفاوتی بین انتخابات مجلس خبرگان با انتخابات ریاست جمهوری نیست و به عبارتی انتخاباتی ارجح بر انتخاب دیگر قرار ندارد.

وی ادامه داد: هر انتخاباتی که زمینه تاثیرگذاری در ترویج اسلام و تقویت جمهوری اسلامی داشته باشد مورد تاکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: هر عملی از جمله انتخابات که موجب شود مصالح و منافع مردم تامین و یا ضرری از مردم دفع شود حضور در آن انتخابات به عنوان یک تکلیف شرعی، واجب است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره‌ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۲۸ خردادماه امسال در پنج هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای، ۸۷ شهر و ۲ هزار و ۵۸۶ روستای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشهد مشارکت انتخاباتی محسن اراکی جمهوری اسلامی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مجلس خبرگان رهبری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشهد مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ مشهد مشارکت انتخاباتی محسن اراکی جمهوری اسلامی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مجلس خبرگان رهبری خبرگان رهبری مجلس خبرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در ۲۱ اردیبهشت برگزار و از امروز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها آغاز شده است.

تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه دارد و در این مدت نامرد‌ها می‌توانند ستاد‌های انتخاباتی خود را فعال و از امکاناتی که شهرداری‌ها برای تبلیغات نامزد‌ها در نظر گرفته، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید

اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف

مستند‌ها و مناظرات انتخاباتی که از سوی صدا و سیما هم ضبط شده است، از طریق شبکه استانی خاوران پخش می‌شود تا مردم بتواند با رصد و پیگیری برنامه ها، شناخت کافی از نامزد‌ها پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات