Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل طهماسبی در آیین گردهمایی روشنگری در انتخابات جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: 3 هزار و 535 شهید استان زنجان برای قرآن، وطن و امنیت ما به درجه رفیع شهادت نائل آمدند آسایش و آرامش جامعه مدیون خون شهداست.
وی به روشنگری در انتخابات اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید دارند برای برداشتن گام‌های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت که اگر این نشود آینده مورد تهدیدهای ناشناخته قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان ادامه داد: باید از گذشته درس بگیریم به درستی تجزیه و تحلیل کنیم و عدم حضور را بررسی کنیم چرا که ظرفیت‌ها بالاست و می‌توانیم وقت بیشتری برای کشور بگذاریم.
طهماسبی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌ها بالاست، یادآوری کرد: در استان زنجان پتانسیل‌های قابل توجهی داریم که اگر هم افزایی انجام شود بسیاری از مشکلات مناطق دور افتاده در روستاها از جمله آب آشامیدنی و کشاورزی رفع می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: هر جایی پروژه عمرانی انجام داده‌ایم مردم پای کار بوده‌اند و با مردم اقدامات عمرانی قابل توجهی در مناطق روستایی انجام داده‌ایم.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: اگر مسائل دو و سه گانگی را کنار بگذاریم ظرفیت‌های بالقوه و بالا خود را نشان می‌دهد و هر جایی هم‌افزایی بوده برنامه‌ها به نحو مطلوبی پیش رفته است.

طهماسبی ادامه داد: زمانی که ظرفیت‌ها در کنار هم قرار بگیرد و متصل به هم شود بسیاری از مشکلات در استان رفع خواهد شد که این فعالیت‌ها روحیه جهادی می‌طلبد که باید منیت‌ها کنار گذاشته شود.
وی افزود: در حوزه کارهای روشنگری باید سلامت، امنیت و رقابت انتخابات، حضور حداکثری، مشارکت و انتخاب اصلح باید محقق شود که بسیاری از این موارد را انجام می‌دهیم.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان، مهمترین راهبرد انتخابات را حضور حداکثری بیان کرد و گفت: امروز شرکت در انتخابات امنیتی می‌آفریند که بازدارندگی آن از توان‌ دفاعی بالاتر است.
طهماسبی تصریح کرد: روحیه مقاومت و بسیجی را تعداد زیادی از کشورها از ایران گرفته‌اند و بر اساس ادله‌ای که داریم باید مرزهای ایران در آن طرف‌ها باشد.
وی خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات شرط لازم اما شرط کافی انتخاب اصلح است در این چند روزه باید تحقیق کرده و کاندیدای اصلح را به مدت چهار سال انتخاب کنیم.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: در شان ایرانیان نیست که شناسنامه‌اش بدون مهر انتخابات باشد به دنبال آوردن هزاران نفر در انتخاب باشیم.
طهماسبی ادامه داد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قابل توجهی در استان زنجان در بخش‌های مختلف داریم که باید امیدوار به آنها باشیم چرا که در حوزه پزشکی و دفاعی توانسته‌ایم و پیشرفت‌های قابل توجهی داریم.
وی افزود: بر اساس تاکیدات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ایران حرم است که نباید آسیب ببیند امروز همه ما وظیفه استقلال سیاسی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی داریم.
گردهمایی روشنگری در انتخابات با حضور کارکنان، داوطلبان، امداد گران برگزار شد که روسای شعب جمعیت هلال احمر استان و همکاران نیز به صورت ویدئو کنفرانس در این گردهمایی شرکت داشتند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات مشارکت ابوالفضل طهماسبی حضور حداکثری راهبرد قابل توجهی ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه قزاقستان با دبیرکل وزارت دفاع هند دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در دیدار با دبیرکل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی درباره موضوعات دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی میان دو کشور تاکید کرد.

وی با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار کرد: ظرفیت‌های متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه‌قاره هند به کار گرفته شود.

آشتیانی با اشاره به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت‌گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در زمینه تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه‌های مختلف اعلام کرد.

دبیرکل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار با ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و و آرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیرساختی به‌ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.
 
دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه‌های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی،  تحقیقات دفاعی، آموزشی و  تبادل دانشجو تاکید کرد. 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز به دست آمد/ استفاده حداکثری از توان دانش بنیان‌ها جواب داد
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند