Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کامبوج اظهار کرد: دوست دارم رضایت خودم را از بازی مقابل بحرین اعلام کنم، بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در حالی که فشار روانی زیادی روی تیم ما بود نتیجه خوبی گرفتیم اما می‌خواهم از بازیکنانم تقاضا کنم که آن مسابقه را فراموش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: در فوتبال ما کاری به اتفاقاتی که در گذشته رخ داده نداریم. ما نمی‌خواهیم تیم کامبوج را دست کم بگیریم و برای آنها احترام قائل هستیم. وقتی بازی‌های آنها را تماشا می‌کنم متوجه شده‌ام عملکرد آنها خیلی بهتر از نتایج آنها است. از بازیکنان تیمم می‌خواهم که تمرکز زیادی برای این بازی داشته باشند و جدیت خود را حفظ کنند. ما آمده‌ایم که کامبوج را شکست بدهیم و برای حریفمان احترام زیادی قائل هستیم.

اسکوچیچ در خصوص روند آماده‌سازی تیم ملی فوتبال گفت: ما اردوی خیلی خوبی داشتیم و در این مدت تمرینات منظمی داشتیم. بازیکنان ما بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند و سعی می‌کنیم به بهترین شکل برای ایران نمایندگی کنیم. مهم نیست مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و همیشه با توان صددرصدی به میدان خواهیم رفت.

وی در پاسخ به این سوال که بازی با کامبوج در جدول برای تیم ملی ایران چقدر موثر است عنوان کرد: ما برای این به اینجا آمده‌ایم که تمام امتیازات بازی‌ها را جمع کنیم و کاری به اتفاقات و اما و اگرها و اینکه چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد نداریم. کادر فنی و مجموعه تیم ملی باید روی بازی با کامبوج تمرکز کنند و از آنها می‌خواهم به بازی با عراق فکر نکنند و به اما و اگرها توجهی نداشته باشند.

کد خبر 606660 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ - تیم ملی جام جهانی قطر ۲۰۲۲

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد

علیرضا جهانبخش ملی‌پوش فوتبال ایران به جمع ۱۰۰ تایی‌های باشگاه فاینورد پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدار تیم‌های فاینورد و زووله از هفته سی‌ودوم رقابت‌های فوتبال اردیویسه هلند از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه یکشنبه شب برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۵ بر صفر فاینورد به پایان رسید.

علیرضا جهانبخش، بازیکن ملی‌پوش فاینورد همچون دیدارهای اخیر در ترکیب اصلی حضور نداشت اما از دقیقه ۵۷ به زمین آمد.

پس از پیروزی فاینورد، باشگاه هلندی از علیرضا جهانبخش به علت انجام ۱۰۰ بازی با پیراهن این تیم تقدیر کرد. جهانبخش سابقه بازی در تیم‌های برایتون، آ.زد آلکمار و ان‌ئی‌سی را در کارنامه خود دارد.

این مهاجم ایرانی در سال ۲۰۲۱ از برایتون به هلند آمد و از آن زمان تاکنون ۱۰۴ بازی با پیراهن فاینورد انجام داده است. جهانبخش احتمالا در پایان فصل از فاینورد جدا خواهد شد و پیشنهاداتی از لیگ برتر ایران و چند کشور عربی دارد.

دیگر خبرها

  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • فرآیند کشت، پرورش و برداشت خیار محلی در کامبوج (فیلم)
  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم