Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه ستاد انتخابات استان تهران اظهار کرد: مباحث مختلفی امروز در جلسه بیان شد. از ۲۷ فرآیند ۲۵ فرآیند انتخابات به صورت الکترونیکی است که نشان‌دهنده سرعت، دقت و شفافیت کار با استقرار دستگاه‌های احراز هویت صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حوزه فناوری اطلاعات وزارت کشور تحول خوبی به وجود آمده و ما جهش و ابتکار عمل مناسبی در بحث آی‌تی داشته‌ایم. درباره قطعی برق در شعبات اخذ رأی نگرانی وجود دارد و اگر نیاز است از پنجشنبه عصر فعالیت‌های صنعتی را تعطیل کنیم تا دچار قطعی برق نشویم. از همه دستگاه‌های خدمات‌رسان هم خواسته‌ایم که تمام توان و ظرفیت خود را به کار گیرند.

وی بیان کرد: شعب یک ساعت زودتر کار خود را شروع می‌کنند و از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد رأی‌گیری انجام خواهد شد. تهران ویژگی‌های خاص خود را دارد، تعرفه‌ها خیلی بیشتر از نیاز در اختیار قرار گرفته و نباید در شعبه‌ای دچار کمبود تعرفه شویم.

استاندار تهران گفت: در این دوره شعب افزایش پیدا کرده و برای بیماران کرونایی که در قرنطینه هستند باید شعبه‌های سیار را افزایش دهیم. در این زمینه هم ۴۰۰ شعبه سیار در تهران تعبیه شده است.

وی تصریح کرد: بحث حملات سایبری مطرح شده که این ظرفیت و توان در حوزه‌های آی‌تی وجود دارد که در حد امکان این حملات خنثی شود. برای تامین امنیت انتخابات جلسات متعددی در غرب، شرق و شهر تهران برگزار شد که نیروهای انتظامی آمادگی کامل را برای ایجاد امنیت داشته باشند. درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز در این جلسه مباحثی مطرح شد.

کد خبر 606662 برچسب‌ها انتخابات انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم برق استاندار تهران كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم برق استاندار تهران كرونا در ايران استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان