Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:42:09 GMT

نامگذاری روزهای هفته حج اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۵۰۹۶

نامگذاری روزهای هفته حج اعلام شد

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی حج، با آغاز هفته حج از روز شنبه ۲۲ تا ۲۸ خرداد (اول تا هفتم ذی القعده)، حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در راستای بزرگداشت این ایام، نامگذاری روزهای اول تا هفتم ذی القعده را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، روز نخست که مصادف با میلاد حضرت معصومه (س) است به عنوان «حج، مقام و منزلت زن»، روز دوم «حج، خودسازی و معنویت»، روز سوم «حج، بهداشت و سلامت»، روز چهارم «حج،مقاومت اسلامی و دفاع از مسجد الاقصی»، روز پنجم «حج، برائت از مشرکین و استکبار جهانی و روز ششم« حج، ولایت و رهبری» نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش حاکی است، روز هفتم و روز پایانی این هفته همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری «حج، انسجام و اقتدار اسلامی» نام گرفته است.

برچسب‌ها سازمان حج و زیارت سازمان حج و زیارت حج ۱۳۹۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت سازمان حج و زیارت حج ۱۳۹۹ سازمان حج و زیارت سازمان حج و زیارت حج ۱۳۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح آدینه در در دیدار با اساتید حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) بسطام به میزبانی دفتر امام جمعه این شهر نمونه گردشگری، سربازی برای امام زمان (عج) را بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه دانست.

وی افزود: اگر زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی در روایات معادل زیارت امام حسین (ع) عنوان شده است به دلیل سِنخیّت حضرت عبدالعظیم با سیدالشهدا (ع) است.

امام جمعه سمنان با اشاره به روایتی منسوب به امام رضا (ع) گفت: امام معصوم در این روایت به حضرت عبدالعظیم حسنی می‌فرماید «سلام ما را به شیعیان ما برسان و بگو شیطان را به خود راه ندهند و آنان را به راستی در گفتار، ادای امانت و سکوت در کارهای لایَنفع امر کن» امام رضا (ع) در این روایت همچنین شیعیان را به پرهیز از جدال و ستیزه‌جویی با یکدیگر و زیارت برادران دینی امر فرموده است.

به گزارش مهر، در ابتدای این دیدار امام جمعه بسطام و نیز مدیر و اساتید حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) این شهر به بیان دیدگاه‌ها و طرح دغدغه‌های خود پیرامون مسائل مختلف پرداختند.

کد خبر 6088948

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • رکورد «روزهای خطرناکِ آلودگی هوا» در ۲۵ سال اخیر در آمریکا
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • آغاز هفته نجوم با شعار «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول