Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری صبح امروز پنجشنبه در مراسم آغاز آبگیری سد کنجانچم مهران، از اهمیت این پروژه در پایداری مرز گفت و تصریح کرد: برای آبگیری سد کنجانچم ۴۰۵ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی با موافقت مقام معظم رهبری سرمایه گذاری شده است.

وی با عنوان این مطلب که سد کنجانچم و پروژه آب‌اندازی ۲۷۵۰ هکتار شبکه اصلی آبیاری و زهکشی در دهمین پویش هرهفته_الف_ب_ایران در استان ایلام افتتاح شد، اضافه کرد: این سد از نوع خاکی با هسته رسی به ارتفاع ۸۶ متر و با طول تاج ۲ هزار و ۶۰۰ متر طراحی و شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوذری با عنوان این مطلب که با بهره برداری از سد کنجانچم می‌توان شاهد تحول کشاورزی در منطقه بود، افزود: سد کنجانچم با حجم مخزن ۸۵ میلیون متر مکعب بخشی از طرح بزرگ سامانه گرمسیری است که تنظیم کننده آب نابهنگام انتقالی از سامانه خواهد بود.

وی با عنوان این مطلب که تمام تلاش خود را برای افتتاح فاز سوم سامانه گرمسیری تا پایان دولت به کار خواهیم بست، افزود: شروع آبگیری سد کنجانچم یک اتفاق مهم و گام بزرگی در جهت تکمیل سامانه گرمسیری است.

سد خاکی کنجان‌چم در ۲۲ کیلومتری شهر مهران قرار دارد. با اجرای این طرح ۲ هزار و ۷۵۰ هکتار شبکه اصلی آبیاری و زهکشی به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 5231707

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری استانداری ایلام محمد نوذری آبگیری سد انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر سیدابراهیم رئیسی آمار کرونا گرگان اردبیل عکس استانها ایلام اراک انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا سد کنجانچم آبگیری سد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دوم هرمزگان در تولید نهال مرکبات در کشور


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، مسعود گرگیج افزود: سالانه در هرمزگان ۲۰۰ هزار اصله انواع نهال مرکبات پیوندی تولید می‌شود.
وی گفت: رقم‌های نهال‌های پیوندی گرمسیری و نیمه گرمسیری شامل؛ لیمو شیرین، لیمو ترش، نارنگی، انبه، زیتون بندری، کنار، انجیر، سه پستان و انگور است.
گرگیج افزود: ۱۱ نهالستان در شهرستان‌های رودان و حاجی آباد فعال هستند.

بیشتربخوانید:برداشت لیموترش نوبرانه از باغ‌های توکهور و هشتبندی

دیگر خبرها

  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • (تصاویر) طبیعت بهاری سد خاکی خونیق شهرستان اهر
  • رتبه دوم هرمزگان در تولید نهال مرکبات در کشور
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند
  • غلبه بر عفونت سینوس : ترفندهای ساده و موثر بدون نیاز به دارو (اینفوگرافی)
  • رئیس اتحادیه طلا و سکه در گفت‌وگو با قدس عنوان کرد؛ طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند نه سامانه مودیان
  • رئیس اتحادیه طلا و سکه در گفت‌وگو با قدس: طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • رئیس اتحادیه در گفت و گو با قدس: طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند