Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین و آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در روز شنبه ۲۲ خرداد با موضوع «دغدغه‌های مردم» برگزار می شود.

قدس آنلاین: مناظره شنبه ۲۲ خرداد از ساعت ۱۷ از شبکه‌های یک، خبر، جام جم  و سلامت سیما پخش می‌شود که شبکه سلامت همراه با رابط ناشنوایان آن را پوشش می دهد و رادیو های ایران و انتخابات هم مناظره آخر را همچون دو مناظره قبل مستقیم پخش خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مناظره اول نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شنبه ۱۵ خرداد با موضوع «اقتصادی» و مناظره دوم سه شنبه ۱۸ خرداد با موضوع «فرهنگی، اجتماعی و سیاسی» برگزار شد و هر کدام بیش از سه ساعت طول کشید و مناظره سوم شنبه ۲۲ خرداد ساعت ۱۷ با موضوع «دغدغه‌های مردم» پخش خواهد شد.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته قبل از مناظره دوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه به این ترتیب وارد محوطه جام جم خواهند شد و بعد از استقبال به صورت زنده و مستقیم پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهند بود  :۱_ علیرضا زاکانی ، ۲محسن رضایی میر قائد ،۳محسن مهرعلیزاده،۴سید ابراهیم رییسی ،۵عبدالناصر همتی ،۶سید امیرحسین قاضی زاده‌هاشمی و ۷سعید جلیلی.

پیش از آغاز مناظره آخر همانند دو مناظره قبل بر اساس قرعه کشی شماره صندلی نامزدها در آخرین مناظره مشخص خواهد شد.

روند ورود، استقبال، مصاحبه و قرعه کشی همانند دو مناظره قبل از ساعت ۱۵ و ۱۵ شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه‌های یک و خبر سیما خواهد رفت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مناظره سوم دغدغه های مردم نامزدهای انتخاباتی شنبه ۲۲ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود