Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)با اشاره به اینکه شعار امسال دهه کرامت« گره گشایی به رسم اهلبیت(ع)» انتخاب شده است، گفت: ده قسمت ابتدایی فیلمنامه فیلم حضرت معصومه(س) به اتمام رسیده و منتظر تایید ده قسمت دوم هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار   قم فردا ضمن تبریک دهه کرامت با اشاره به اینکه در دهه کرامت همه باید شاد باشند، اظهار داشت: اهلبیت(ع) فرموده اند در شادی ما شاد و در غم ها ما غمگین باشید به همین دلیل باید دراین روزهای میلاد شاد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این ایام فرصتی است تا در خصوص تبیین مقام دختر، مقام زن، نقش مادر، خانواده و... اقداماتی صورت بگیرد.
معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس بیان داشت: دهه کرامت امسال با ایام انتخابات مصادف شده است . نفس حضور مردم در انتخابات مهم است. مهمتر از نتیجه انتخابات حضور مردم در پای صندوق های رای است.
وی خاطرنشان کرد: مناظره سوم کاندیداهای ریاست جمهوری در روز میلاد حضرت معصومه(س) است که امیدواریم در این روز کاندیداها با سخنان خود باعث ناراحتی و تلخ اوقات آنها نشوند.
حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه شعار امسال دهه کرامت« گره گشایی به رسم اهلبیت(ع)» انتخاب شده است، گفت: گره گشایی اعم از معیشت، مشکلات اجتماعی، گره گشایی در سطح کشور و بین الملل در جنبه های اجتماعی و اقتصادی و سیاسی می تواند باشد و در تلاش هستیم این گره گشایی در سطح کشور انجام شود.
وی اضافه کرد: انشالله مردم ایران هم در این انتخابات با انتخاب درست فرد اصلح باعث گره گشایی از مشکلات شوند.
معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت با اشاره به اینکه در برگزاری برنامه های دهه کرامت امسال 32نهاد و ارگان با ما همکاری می کنند، ابراز داشت: ایده نامگذاری مابین میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت از قم آغاز شد.
وی باا شاره به اهم برنامه های این دهه گفت: مناجات خوانی در پنج شب اول دهه کرامت با صدای سید مهدی میرداماد، اجرای ویژه برنامه ای برای ترک زبانان در جمعه ساعت 18، مراسم شام میلاد حضرت معصومه با مداحی مهدی رسولی، سخنرانی های هر شب حرم مطهر با حجت الاسلام انصاریان، تولید نماهنگ و کلیپ، استقرار و پخش برنامه های دهه کرامت با حضور 15شبکه ماهواره ای در حرم، آماده سازی 15سخنرانی ، برگزاری ویژه برنامه عطر عاشقی و سمت خدا و فدای دخترم برخی از برنامه های مهم در این دهه می باشد.
حجت الاسلام احمدی افزود:  200کاروان شادی در استان های مختلف کشور در این دهه برنامه اجرا خواهند کرد. همچنین مسابقه حدیث کرامت، برگزاری کارگاه هنری و تولیدات رسانه ای، برگزاری برنامه های کودک و نوجوان، نمایشگاه بانوان، محفل شعر فاطمی برخی از برنامه های دیگر در این دهه می باشد.
وی اضافه کرد: مانند سال های قبل و با رعایت پروتکل های بهداشتی در این ده شب هر شب در حرم مطهر جشن خانوادگی نسیم کرامت را خواهیم داشت.
معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت با اشاره به برنامه های بین المللی حرم مطهر در این دهه ، گفت: آمادشدن 8 کلیپ به 8زبان ، برنامه ریزی پخش 3برنامه ها به زبان عربی، برگزاری وبینار حضرت معصومه(س) برخی از برنامه های بین المللی حرم در دهه کرامت است.
وی اضافه کرد: در روز میلاد حضرت معصومه(س) و روز میلاد امام رضا(ع) بازدید از موزه رایگان و در مابقی ایام دهه کرامت نیم بها می باشد.
حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه مستند یک ساعت ای در خصوص حضرت معصومه(س) در حال آماده شدن است، گفت: فیلم حضرت معصومه(ع) فعلا در 30قسمت در حال اتمام تدوین و تایید فیلم نامه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلاد حضرت معصومه حضرت معصومه س معاون فرهنگی حجت الاسلام آستان مقدس گره گشایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی محمودنژاد در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: در ایام دهه کرامت به همت خادمان حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها اتفاقاتی در حوزه‌های هنری و مهندسی این آستان مقدس از جمله افتتاح برخی پروژه‌ها و رونمایی از برخی دستاوردهایی که در طول سال گذشته در این آستان مقدس انجام شده رقم خواهد خورد.

وی ابراز کرد: از جمله پروژه‌هایی رونمایی خواهد شد تکمیل ضریح مطهر رأس الحسین (ع) برای کشور سوریه که به همت خادمان حرم مطهر بانوی کرامت انجام شده و در سالروز میلاد حضرت معصومه (س) رونمایی می‌شود و آماده ارسال به آن مکان مقدس است.

معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به درب طلایی که برای حرم حضرت رضا (ع) در کارگاه هنری آستان مقدس بانوی کرامت ساخته شده است گفت: این درب طلای فاخر با بهره‌گیری از هنرمندان قم و اصفهان و تیم فنی و هنری آستان قدس رضوی ساخته شده و در دهه کرامت ضمن رونمایی برای نصب به حرم امام رضا (ع) ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه این دو پروژه از منابع خیرینی که با آستان مقدس همکاری می‌کنند تأمین منابع شده است افزود: همچنین در موکب حرم مطهر حضرت معصومه (س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا ساخت یک زائرسرا به زیربنای ۳ هزار مترمربع شروع شده که برای ارائه خدمت به زائران اربعین و همچنین در طول سال ساخته شده و تلاش می‌شود که تا پایان دهه کرامت به بهره‌برداری برسد.

محمودنژاد افزود: ما در حرم مطهر حضرت معصومه (س) هم پروژه‌های هنری و عمرانی از جمله کاشی‌کاری، نقاشی و مقرنس‌کاری داریم که برخی در فاز اول و برخی در فاز تکمیلی قرار دارد و در دهه کرامت رونمایی می‌شود.

کد خبر 6093128

دیگر خبرها

  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد