Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان ملل در گزارشی هشدار داد، حدود ۳۵۰ هزار تن در سراسر شهر تیگرای در شمال اتیوپی در قحطی به سر می‌برند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المیادین، در این گزارش آمده است که میلیون‌ها تن در تیگرای به حمایت غذایی و معیشتی فوری برای جلوگیری از گرفتار شدن به قحطی بیشتر نیازمند هستند.

استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل بر لزوم انتقال مواد غذایی به مناطق شمال غربی تیگرای ، پس از رخدادهای سوزاندن و غارت‌ محصولات در این منطقه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، درگیری‌ها در  تیگرای میان نیروهای دولتی و جبهه مردمی آزادی بخش تیگرای که حزب حاکم این منطقه بود، در ماه نوامبر آغاز شد.

در بحبوحه درگیری ها، نیروهایی از کشور همسایه اریتره برای حمایت از دولت اتیوپی در درگیری مداخله کردند.

خشونت در  تیگرای باعث کشته شدن هزاران تن و آواره شدن بیش از دو میلیون تن در منطقه کوهستانی شده است که بیش از پنج میلیون تن در آنجا زندگی می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه تیگرای سازمان ملل متحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش در حال حاضر یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های انگلیسی است و قرار است پول بیشتری را به درآمد کلان خود اضافه کند.

ستاره 28 ساله منچستر سیتی پس از امضای قراردادی هفت رقمی پپسی، اولین تصویر از کمپین تبلیغاتی خود با این شرکت نوشیدنی را به نمایش گذاشت.

به گزارش سان، گریلیش که در سال 2022 با قرارداد 120 میلیون یورویی به سیتی پیوست، در کنار وینی جونز، یک بازیگر در نقش فوتبالیست، فیلمبرداری این کمپین را انجام داده است.

این جدیدترین معامله با برندی پردرآمد برای این ورزشکار است که قبلاً با پوما، یک برند آلمانی پوشاک ورزشی، قراردادی حدود 12 میلیون یورو امضا کرده بود. مهاجمی که با سیتی قهرمان چمپیونزلیگ، لیگ برتر، جام باشگاه‌های جهان و جام حذفی شد، همچنین سفیر برند گوچی است.

یک منبع در ماه فوریه به نشریه سان گفت:"جک بعد از امضای با پپسی، یک میلیون دلار دیگر به دست می‌آورد. او در این کمپین تبلیغاتی با وینی جونز همکاری می‌کند."

گریلیش و جونز بخش‌های مرتبط با خود را برای این تبلیغ فیلمبرداری کرده‌اند و قرار است مدتی بعد این ویدیو منتشر شود. این ستاره انگلیسی با به اشتراک گذاشتن تصاویرش در رسانه‌های اجتماعی، نوشت:"از پیوستن به تیم پپسی (اموجی آتش و توپ فوتبال) هیجان زده‌ام."

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه هستیم
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه  هستیم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • جشن دستاوردهای آژانس پلاتین در سال 1402
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند
  • تا کمتر از دو ماه دیگر، غزه تمام مراحل قحطی را پشت سر می‌گذارد
  • هشدار برنامه جهانی غذا درباره بحران گرسنگی در غزه