Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحد گازی نیروگاه سیکل‌ترکیبی کلاس F (راندمان بالا) هنگام بندرعباس به ظرفیت ۳۰۷ مگاوات امروز با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شده و راه‌اندازی واحد دوم گازی این نیروگاه آغاز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علیرضا نصراللهی، مجری طرح نیروگاه‌های سیکل‌ترکیبی شرکت برق حرارتی با اعلام این خبر افزود: در راستای توسعه تولید نیروی برق در منطقه جنوب کشور، احداث نیروگاه سیکل‌ترکیبی 906 مگاواتی هنگام به عنوان نخستین نیروگاه کلاس F دولتی ایران با دو واحد گازی 307 مگاواتی و یک واحد بخار 292 مگاواتی در دستور کار شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتقال دانش فنی و ساخت داخل تجهیزات نیروگاه‌های سیکل‌ترکیبی راندمان بالا و توربین‌های گازی کلاس اف، اشتغال‌زایی، استفاده از قابلیت‌های پیمانکاران و سازندگان تجهیزات و مشاوران داخلی، افزایش متوسط راندمان نیروگاه‌های حرارتی و بهبود پایداری شبکه برق در مناطق جنوبی و مرکزی کشور و عمر مفید طولانی نیروگاه از جمله اهداف و مزیت‌های اجرای این پروژه است.

نصراللهی تاکید کرد: برای احداث دو واحد گازی این نیروگاه تاکنون 300 میلیون یورو سرمایه‌گذاری شده و با تکمیل واحدهای گازی مجموعه، پروسه ساخت واحد بخار نیروگاه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مجری طرح نیروگاه‌های سیکل‌ترکیبی شرکت برق حرارتی خاطرنشان کرد: همچنین امروز عملیات اجرایی ساخت بخش بخار نیروگاه سیکل‌ترکیبی هنگام نیز با دستور رئیس‌جمهور آغاز شد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت تولید برق حرارتی نیروگاه های حرارتی شرکت تولید برق حرارتی نیروگاه های حرارتی سیکل ترکیبی واحد گازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ حضور رئیسی در افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در آیین افتتاح ابرپروژه چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» سریلانکا حضور پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از نخستین موتور دیزلی جهان
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • اتمام تعمیرات ۱۰۵هزار مگاوات نیروگاهی در نیمه اردیبهشت