Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی گفت: مسابقه فرهنگی هنری «ماموریت ستاره ها» به منظور الگوبرداری از سيره شهدا به همت اعضای کانون فرهنگی هنری انصارالحسین (ع) روستای راستاب از شهرستان فارسان برگزار می شود.

«زینب صالحی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مسابقه فرهنگی هنری «ماموریت ستاره ها» به منظور الگوبرداری از سيره شهدا به همت اعضای کانون فرهنگی هنری انصارالحسین (ع) روستای راستاب از شهرستان فارسان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین (ع) مسجد انصارالحسین (ع) روستای راستاب از شهرستان فارسان ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید چگونگی الگوبرداری خود از سیره شهدا را در قالب یک اثر هنری از طریق فضای مجازی و پیام رسان های گپ، واتساپ و... به نشانی @stars_mission ارسال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه زمان ارسال آثار تا تاریخ ۲۹ تیر سال جاری تعیین شده است، افزود: پس از داوری آثار، به ۱۴ اثر برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

صالحی گفت: آثار از تاریخ ۳۰ تیر تا ۵ مرداد سال جاری داوری شد و اختتامیه و تکریم نفرات برتر نیز ۶ مرداد سال جاری توسط کانون فرهنگی هنری انصارالحسین (ع) برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود: کانون فرهنگی هنری انصارالحسین (عج) روستای راستاب شهرستان فارسان سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و دارای ۲۴۲ عضو ثبت شده در سامانه بچه های مسجد است که در طرح ملی ایران قوی رتبه شایسته تقدیر در رواق قلم و در شبکه رابطین فهما را کسب کرده است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: جذب جوانان کانون فرهنگی هنری انصارالحسین شهرستان فارسان روستای راستاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است

به گزارش "ورزش سه"، رئال سوسیداد شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان رئال مادرید بود اما نتوانست برابر این تیم به پیروزی برسد و با یک گل بازی را به حریف واگذار کرد.

سه امتیاز این بازی در حالی به رئال مادرید رسید که تیم میزبان هم فرصت‌هایی برای گل زنی داشت و حتی دو بار توانست دروازه کپا را باز کند اما گل اول به دلیل خطا روی اورلین شوامنی و گل دوم به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد تا آنها بازی را به حریف قدرتمندشان واگذار کنند.

کوبو پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران نشان داد که به هیچ وجه از باخت برابر تیم سابقش راضی نیست و انتقادهایی را از برنامه‌ریزی برای برگزاری این بازی و همچنین عملکرد داوری مطرح کرد.

این ستاره ژاپنی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«ما بهتر بازی کردیم. باعث تاسف و خجالت است که اتفاقاتی مانند تغییر تاریخ بازی و تمامی این مزخرفات پیش از برگزاری این دیدار رخ داد. روی صحنه گلی که مردود اعلام شد فقط می‌توانم بگویم که بازیکنی که توپ را از دست داد خوابیده بود. این گل در لیگ قهرمانان مردود اعلام نمی‌شد.»

دیگر خبرها

  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی