Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد در سفر به ابرکوه, چند طرح را افتتاح و از طرح های نیمه تمام این شهرستان بازدید کرد.

مجتمع خدماتی_رفاهی بین راهی در شهرستان ابرکوه با اعتباری بیش از ۸۰ میلیارد ریال، کانون فرهنگی تربیتی ویژه دانش اموزان با هزینه کرد ۲۰ میلیارد ریال، یک باب مدرسه خیری با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و واحد بزرگ تولیدی تخم مرغ از جمله طرح‌هایی بود که در سفر استاندار به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این سفر کلنگ احداث یک واحد صنعتی در حوزه کاشی‌های منحصر به فرد در کشور، عملیات اجرایی پروژه تولید انواع فرو آلیاژ با ظرفیت تولید ۳۳۰ هزار تن به زمین زده شد.

استاندار در خصوص پروژه فرو آلیاژ گفت: فاز نخست این پروژه، که اولین پروژه سرمایه گذاری خارجی در شهرستان ابرکوه است، با سرمایه گذاری ارزی ۲۴ میلیون یورو و سرمایه گذاری ریالی دو هزار میلیارد انجام می‌شود و با احداث فاز نخست پروژه در ۳۶ ماه، زمینه اشتغال بیش از ۱۹۰ نفر فراهم می‌شود.

او خاطر نشان کرد: امیدواریم با اجرای پروژه مذکور، استان یزد بتواند نقش مؤثری را در حوزه تأمین مواد اولیه مورد نیاز صنایع کشور در این بخش ایفا کند.

طالبی همچنین در سفر به ابرکوه از مناطق سیل زده این شهرستان که به دلیل بارش‌های شدید باران دچار آسیب شده بودند بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تأمین مسکن سیل زدگان قرار گرفت.

استاندار یزد با اشاره به ضرورت حل مشکلات پیش روی تولید کنندگان استان، گفت: در بازدید از چند واحد صنعتی در ابرکوه پیگیری‌های لازم برای تسریع در روند این واحد‌های صنعتی به عمل آمد.

طالبی ابراز امیدواری کرد: مجموعه این طرح‌ها و برنامه‌ها به توسعه و رونق بیشتر شهرستان در حوزه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و اقتصادی کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحدهای صنعتی اشتغال جوانان سرمایه گذاری خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خط یک واحد ریخته گری فویل آلومینیوم در اشتهارد

دریافت 43 MB

تصویربردار: صدیقه صباغیان

کد خبر 6094316

دیگر خبرها

  • افتتاح خط یک واحد ریخته گری فویل آلومینیوم در اشتهارد
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود