Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور معاون استاندار و نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی بهره برداری از یک واحد گلخانه سبزی و صیفی در شهرستان بویین زهرا آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، روز پنجشنبه در مراسمی با حضور عیسی قبادی معاون اقتصادی استانداری، روح الله عباسپور نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، ملکی مدیرعامل آب منطقه‌ای و جمعی از مسئولان استان، گلخانه سبزی و صیفی در روستا فتح آباد از توابع شهرستان بویین زهرا افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واحد تولیدی در زمینی به مساحت20 هکتار احداث شده که سه هکتار سطح مفید گلخانه است و در آن سالانه 100 تن سبزی و صیفی جات تولید می شود.

برای احداث این گلخانه بیش از 8 میلیارد و 200 میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی هزینه شده است.

با افتتاح این واحد تولیدی زمینه اشتغال 20 نفر به صورت مستقیم و 25 نفر به صورت غیرمستقیم در منطقه فراهم شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح گلخانه جهاد کشاورزی قزوین بویین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد

آیین رونمایی از سامانه مدیریت یکپارچه اماکن فرهنگی، تاریخی و گردشگری یزد با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و دیگر مسئولان کشور و استان رونمایی شد.

این سامانه به صورت هفت زبانه عرضه شده و قابلیت نمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه زنجیره‌های ارزش استان از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنعت را دارد که در حال حاضر ۱۲۸ طرح در آن تعریف شده است.

سرمایه‌گذاران با مراجعه به این سامانه می‌توانند تمام مشخصات فنی، طرح‌های مالی و کلیه اطلاعاتی که برای سرمایه‌گذاری را نیاز دارند را به دست آورند.

همچنین از بذر هیبرید تولیدی تعدادی از محصولات گلخانه‌ای شرکت دانش‌بنیان صبا کشت آرون رونمایی شد.

این محصولات گلخانه‌ای از یکنواختی مناسب از نظر رشد بوته، شکل، رنگ، اندازه و تداوم تولید محصول در مزرعه برخوردار است که نسبت به ارقام شاهد خارجی و محلی برتری مناسبی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • آغاز برداشت محصولات صیفی جات از مزارع مهران
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر