Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@13:32:16 GMT

برگزاری مانور امداد و نجات سیلاب در فریدونکنار

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۶۴۴۶

برگزاری مانور امداد و نجات سیلاب در فریدونکنار

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مانور امدادونجات سیلاب امروز با فرضیه طغیان رودخانه فریدونکنار در اثر بارش شدید باران اجرا شد.

 

محمود قاسمی  معاون امدادو نجات جمعیت هلال‌احمر استان مازندران در این‌باره گفت: دراین حادثه که ضلع غربی و شمالی شهرستان تحت تاثیر قرار گرفت حدود خسارت به اماکن مسکونی و خانوارها تعداد ۱۶۰خانوار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع مردمی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان نزدیک‌ترین پایگاه (پایگاه دریایی فریدونکنار ) را به محل حادثه برای انجام فرایند ارزیابی اعزام کرد.

 

 معاون امدادو نجات جمعیت هلال‌احمر استان مازندران بیان کرد: پس از اعزام تیم ارزیابی و ارائه نتایج ارزیابی اولیه به همراه گزارش سریع شعاع مورد نظر از سامانه mis  تعداد تیم‌های عملیاتی مورد نیاز و امکانات لجستیکی برآورد شده و سطح پاسخگویی به این حادثه به شعبه آسیب دیده و شعب معین لایه اول و دوم ابلاغ شد.

 

قاسمی تصریح کرد: براساس پلان برنامه پاسخگویی اضطراری شهرستان فریدونکنار در وضعیت قرمز ، شهرستان‌های نور، آمل، بابل، بابلسر، جویبار و بندپی در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ساری، قائم شهر، سوادکوه شمالی و نوشهر در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند.

 

وی یادآور شد: براساس برنامه پاسخگویی EOP تیم‌های عملیاتی شعبه آسیب‌دیده و شعب معین و پشتیبان لایه اول نسبت به تخلیه آب منازل مسکونی فرضی اقدام و همزمان تیم‌های اسکان اضطراری نسبت به برپایی اردوگاه اسکان اضطراری اقدام کردند.

 

گفتنی است، به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات، از ابتدای سال جاری، ۶هزار و ۷۷ ماموریت امداد و نجات انجام و به ۱۶ هزار و ۷۱۴ نفر از افراد آسیب دیده ناشی از حوادث مختلف امدادرسانی شد که بیشترین ماموریت‌های امدادی در استان مازندران بوده است.

انتهای پیام/86034/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: محمود قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، بخشی از بزرگراه بین شهر میژو و شهرستان دابو در استان گوانگدونگ بامداد امروز چهارشنبه (به وقت محلی) ریزش کرد.

این شبکه افزود: این حادثه باعث گرفتار شدن ۱۸ خودرو شد و ۳۱ نفر از محل حادثه نجات یافتند و به بیمارستان منتقل شدند.

سی سی تی وی گزارش داد که عملیات امداد و نجات ادامه دارد.

علت حادثه همچنان مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب