Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@11:47:22 GMT

جنجال در بازی دوستانه استقلال

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۶۸۶۹

جنجال در بازی دوستانه استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در شرایطی که دیدار تدارکاتی دو تیم استقلال و پیکان تا پایان نیمه اول با یک بر صفر استقلال در جریان است، درگیری دو بازیکن از دو تیم با کارت قرمز داور همراه شد.

سیاوش یزدانی، مدافع میانی استقلال و امیر روستایی مهاجم پیکانی‌ها در چند صحنه با برخوردهای شدید فوتبالی با یکدیگر داشتند و در نهایت در دقیقه ٢۵ به درگیری شدید لفظی منجر شد که با تصمیم داور مبنی بر اخراج هر دو بازیکن همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با توافق کادرفنی دو تیم، به جای بازیکنان اخراجی دو بازیکن دیگر وارد زمین شدند تا بازی همچنان ١١ نفره از سوی استقلال و پیکان دنبال شود.

امیر روستایی که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، مدعی بود که سیاوش یزدانی به او فحاشی کرده و علت درگیری لفظی آنها نیز به این دلیل بوده است.

۲۵۸ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی لیموچی بازیکن تاثیر گذار آلومینیوم اراک که یکی از خوب‌های این تیم در مصاف با پرسپولیس بود، اولین بار زیر نظر جواد نکونام بازی در لیگ برتر را تجربه کرد و این اتفاق در تیم فولاد رخ داد. لیموچی به لطف بازی‌های خوب در این فصل از بازی‌ها به اردوی تیم ملی هم دعوت شده است.

او در بیشتر بازی‌هایی که آلومینیوم در این فصل از بازی‌ها برنده شد یا گل زد یا پاس گل داد و به خوبی جای خالی مرتضی تبریزی را پر کرد.

پرس و جوی ما از اطراف باشگاه استقلال به این نتیجه منجر شد که باشگاه استقلال هیچ درخواستی برای جذب این بازیکن به باشگاه آلومینیوم اراک ارایه نداده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین