Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@01:32:51 GMT

سوابق و عملکرد کاندیداها معیار اصلح بودن آن‌ها است

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۷۰۰۵

سوابق و عملکرد کاندیداها معیار اصلح بودن آن‌ها است

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: بررسی سابقه و عملکرد نامزدها در طول دوران مدیریتشان می‌تواند نامزد اصلح را مشخص کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در جمع ائمه جمعه استان، با بیان این‌که حضور و مشارکت حداکثری برای نهاد امامت جمعه اصل اول و اساسی در انتخابات است، گفت: کارنامه نامزدها گویای موفقیت یا شکست آن‌ها در طول چندین سال مسئولیت است و ترسیم کننده و تعیین کننده اصلح بودن آن‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: اصل مشارکت حداکثری لازمه اقتدار ایران در مجامع بین المللی و اصل دوم انتخاب اصلح است.

وی با اشاره به این‌که ائمه جمعه در خط مقدم این جنگ روانی دشمنان هستند، گفت: تریبون نماز جمعه سنگر و خاکریز دفاع از حملات و هجمه‌های روحی و روانی دستگاه‌های عریض و طویل تبلیغاتی دشمنان است.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: ائمه جمعه امید را در دل مردم زنده کنند زیرا امید و نگاه خوش بینانه به آینده، کلید قفل‌های کشور است.

وی تصریح کرد: مردم باید نسبت به آینده نظام امیدوار باشند زیرت این نظام اسلامی دارای نقشه راهی هم‌چون قرآن، پشتیبانی چون ولی فقیه و چشم اندازی چون ظهور حضرت صاحب الزمان دارد.

وی خاطرنشان کرد: تخریب وحدت ملی تضعیف روح امید به آینده در ذهن مردم و سیاه نمایی و تاریک نشان دادن آینده، سه راهبرد تبلیغی خصمانه دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که مردم همیشه پای کار انقلاب بوده و هستند، این ناراحتی‌ها و نگرانی‌ها از وضعیت اقتصادی باعث قهر مردم از انتخابات نمی‌شود، اظهار کرد: این انقلاب حاصل مبارزات ضداستکباری دوران انقلاب و دفاع مقدس این ملت شریف است و باز هم با حضور حداکثری جنگ تبلیغاتی دشمن را خنثی خواهند کرد.

وی گفت: امید به آینده باید به خصلت عمومی تبدیل شود و این امر جز با عمل به وعده‌ها و عملکرد درست مسئولان محقق نمی‌شود.

وی تاکید کرد: هدف اصلی دشمن از تحت فشار قرار دادن روح و روان ملت نا امید سازی و مایوس کردن به تنها نظام اسلامی دنیا است.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان این‌که روحیه انقلابی به معنای با امید دنبال هدف حرکت کردن است، افزود: بی ارزش دانستن این تولیدات داخلی، تحقیر دستاوردها و زحمت‌های ملت و انقلاب بوده و هدفی جز یاس آفرینی ندارد.

به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، وی تصریح کرد: برخلاف تصور دشمنان انقلاب، هم‌چون سال‌های گذشته و تمام برهه‌های حساس، انسجام ملی شکل خواهد گرفت و شاهد مشارکت حداکثری خواهیم بود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است و باید در این امر خطیر بیش از قبل تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان با تاکید بر اینکه مدیریت شهری مکلف به ارائه خدمات به شهروندان در شهر و ایجاد تعامل با رسانه‌ها برای ارائه بهتر این خدمات است، اظهار کرد: در حال حاضر با وجود بعضی از مسائلی که شهر با آن مواجه است، شاید نتوان به سرعت به نقطه مطلوب رسید، اما نقش رسانه‌ها ضمن مطالبه‌گری، ترویج امید و آگاهی‌سازی به شیوه‌ای درست است و مدیریت شهری نیز مکلف است تا به این مطالبه‌ها پاسخ دهد.

وی افزود: احصای مشکلات اصفهان باید در یک گفت‌وگوی جدی قرار گیرد تا بتوان به بررسی مشکلات آن پرداخت، چراکه دغدغه امروز مدیریت شهری علاوه‌بر اصفهان ستیزی، اصفهان گریزی است و رسانه‌ها به‌طور جدی باید برای رفع این مشکل با مسئولان شهری به گفت‌وگو بپردازند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: آب، هوا، محیط زیست و فرونشست از مشکلات فعلی این کلان‌شهر است، اما به جرئت می‌توان گفت، طی دو سال اخیر خدمات و اقدامات بسیاری از سوی مدیریت شهری برای رفع این مشکلات انجام شده است.

نادرالاصلی با بیان اینکه رسانه‌های اصفهان برای شهروندان آن‌گونه که باید به امیدآفرینی در شهر نپرداختند، افزود: نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است و باید در این امر خطیر بیش از قبل تلاش کنند.

کد خبر 747899

دیگر خبرها

  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • سرخ و سفید و دوست‌داشتنی
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده