Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوازی می گوید سه بازی دوستانه، یک فرصت دورهمی برای شناخت شرایط تیمی و بازیکنانی است که فرصت حضور در ترکیب اصلی تیم‌ها را نداشته‌اند.

مربی تیم فوتبال پدیده خراسان می گوید امیدواریم تا پایان فصل، مردم و مسئولان حامی تیم را دلگرم کنند تا با کسب نتیجه قابل قبول، برای سال جدید تصمیم جدی‌تری گرفته شود.

به گزارش طرفداری، محمد نوازی در خصوص تورنومنت سه جانبه مشهد، در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد:

ما در این دو دیدار دوستانه به دنبال شبیه‌سازی بازی‌های لیگ هستیم و برد و باخت چندان برایمان اهمیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم فوتبال پدیده خراسان، با بیان اینکه چیزی که تحت عنوان تورنمنت برای این سه بازی دوستانه در فضای مجازی بیان می‌شود اشتباه است، گفت:

در این رقابت‌ها تنها سه تیم حضور دارند و عنوان تورنمنت را برای رقابت میان سه تیم استفاده نمی‌کنند. در عین حال، این سه بازی دوستانه، یک فرصت دورهمی برای شناخت شرایط تیمی و بازیکنانی است که فرصت حضور در ترکیب اصلی تیم‌ها را نداشته‌اند.

وی افزود:

در این بازی‌های دوستانه همه تیم‌ها به دنبال کسب آرامش وهدف خود هستند و برای مثال تیم پدیده، توانست در بازی اول به چندین بازیکن جدید و امید فرصت دهد خود را برای دومین بار محک بزنند.

نوازی درخصوص شکست تیم پدیده در بازی اول مقابل گل‌گهر ادامه داد:

هدف اصلی ما شناخت بازیکنان جدید و ارزیابی کلی تیم است تا بتوانیم تاکتیک‌ها واهدافی که داریم را دنبال کنیم. در بازی تدارکاتی برد و باخت مهم نیست و شبیه‌سازی بازی‌های رسمی از اهمیت بالاتری برخوردار است. متاسفانه با وجود اینکه مشهد شهر بزرگی است، تیم دیگری برای برپایی بازی دوستانه جدی وجود ندارد و باید از این چنین فرصت‌هایی به خوبی استفاده کرد.

مربیث پدیده خراسان درباره آخرین وضعیت تیم هم اظهار کرد:

از زمانی که باشگاه از مالک قبلی گرفته شده مسئولان شهری از جمله شهردار، استاندار و هیئت فوتبال مساعدت بسیاری دارند تا تیم پدیده در ادامه مسیر موفق باشد.

وی همچنین عنوان کرد:

امیدواریم تا پایان فصل، مردم و مسئولان حامی تیم را دلگرم کنند تا با کسب نتیجه قابل قبول، برای سال جدید تصمیم جدی‌تری گرفته شود.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس حسن اشجاری: با حضور احمدی‌ نژاد در استادیوم آزادی در دیدار مقابل عربستان همان اتفاقی که برای تیم ملی کشتی افتاد، برای ما هم تکرار شد و باختیم / فیلم رویای المپیک برای کیانوش رستمی پایان یافت کریستیانو رونالدو به 104 گل ملی رسید؛ 6 گل تا عبور از رکورد علی دایی کریستیانو رونالدو مایل به جدایی از یوونتوس؛ دستمزد سنگین، مانع اصلی انتقال تلاش میرالم پیانیچ برای جدایی از بارسلونا و انتقال قرضی به یوونتوس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی دوستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد.

طرفداری | تیم استقلال در دیداری دوستانه، برابر تیم دسته اولی آریو اسلامشهر با نتیجه یک برصفر بازی را واگذار کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!