Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@18:21:20 GMT

نصب المان شهدا در ورودی های خرمشهر

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۷۰۸۱

نصب المان شهدا در ورودی های خرمشهر

منصور علوانی شهردار خرمشهر در  گفت و گو با خبرنگار به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: بحث شهدا و ترویج فرهنگ شهادت مسئله مهم و اساسی و وظیفه همه است شهرداری خرمشهر هم در همین راستا کارهای خوبی انجام داده که زیباسازی گلزار شهدا اولین و کوچکترین کار در حق شهدا  است اما شهرداری خرمشهر طراحی المان هایی را نیز در سطح شهر شروع کرده و  در ورودی های خرمشهر هم قرار است المان هایی با همکاری بنیاد شهید آماده و نصب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از بهسازی مزار شهدا در دیگر آرامستان های شهر هم خبر داد و افزود: بهسازی مزار شهدا در سایر گلزارها همچون بهسازی مزار شهدا در آرامستان باغ رضوان که ظرف چند روز آینده آماده می شود از دیگر اقدامات است و به نوعی تلفیق هنر با فرهنگ شهادت و ایثار محسوب می شود.

شهردار خرمشهر نوسازی بیلبوردهای معرفی شهدا به صورت دوره ای با هماهنگی بنیاد شهید و حفظ آثار را نمونه دیگر از اقدامات این چنینی دانست.

علوانی در ادامه به اقدامات  شهرداری خرمشهر برای حمایت از هنرمندان و صنعتگران تولید کننده صنایع دستی اشاره کرد و گفت: شهرداری همه تمام تلاش خود را کرد تا زمینه مناسبی برای فعالیت هنرمندان ایجاد شود و در دوره قبل نیز اولین پارک به نام صنایع دستی در خرمشهر نامگذاری شد تا کانونی برای فعالیت صنایع دستی شکل بگیرد و هنرمندانی نیز چندین نمایشگاه در آن محل برگزار کردند.

او ادامه داد: هنرمندان خرمشهری در تمام مدت کنار شهرداری بودند در زیباسازی گلزار شهدا همه  افراد انجام دهنده کار بومی خرمشهر بودند و در چندین مورد نیز از هنرمندان برای فعالیت های اجتماعی  درخواست شد و هنرمندان کنار شهرداری حضور داشتند که نمونه آن نقاشی دیوارهای پارک بانوان بدون چشم داشت بود.

شهردار خرمشهر با بیان اینکه همه وظیفه  دارند که هنرمندان را حمایت کرده و عرصه را برای فعالیت آنها فراهم کنند، افزود: امید است بازارچه ای مخصوص هنرمندان در خرمشهر دایر شود چرا که در این شهر هنرمند خوب کم نیست و چندین هنرمند خوب و صاحب سبک  در خرمشهر وجود دارند که  توان  آنها مغفول مانده است.

انتهای پیام/ ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترویج فرهنگ شهادت المان شهدا برای فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد

محمد مهدی نیکونژاد عضو شورای اسلامی شهر یزد  و عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد علی رغم اقدامات درخشانی که در برگزاری رویداد‌های ورزشی به خصوص در برگزاری المپیاد‌های ورزشی محلات، انجام می‌دهد، انتظار می‌رود در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی احداث شده در محلات شهر نیز، با برنامه ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.

او افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.

نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، در صدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.

عضو شورا خاطرنشان کرد: امید است در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد