Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شانزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۱) از روز جمعه ۲۱ خرداد ماه آغاز می‌شود تا دوباره هیجان به قاره سبز باز گردد. این رقابت‌ها قرار بود سال گذشته برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. مسابقات جام ملت‌های اروپا (۲۰۲۱) در ۶ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های اول و دوم هر گروه به علاوه ۴ تیم برتر سوم راهی مرحله بعد خواهند شد.

گروه دوم این مسابقات می‌تواند از جذابیت‌های خاصی برخوردار باشد، زیرا تیم مدعی بلژیک در این گروه قرار دارد. تیم‌های بلژیک، روسیه، دانمارک و فنلاند در گروه دوم مسابقات جام ملت‌های اروپا قرار گرفته اند. در ادامه به معرفی تیم‌ بلژیک در این گروه می‌پردازیم.

شیاطین سرخ اروپا با هدایت روبرتو مارتینز در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با شکست مقابل فرانسه (قهرمان جهان) از صعود به فینال بازماندند و در نهایت مقام سوم مسابقات را کسب کردند. بلژیک در جدیدترین رنکینگ جهانی اعلام شده از سوی فیفا در رده اول قرار دارد و باز هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

روملو لوکاکو ستاره تیم اینتر که در این فصل عنوان قهرمانی مسابقات سری آ ایتالیا را با این تیم کسب کرد، یکی از امید‌های گلزنی بلژیک در یورو خواهد بود. از طرفی کوین دی بروینه هافبک خلاق تیم منچسترسیتی که از نگاه اتحادیه بازیکنان لیگ انگلیس به عنوان بهترین بازیکن لیگ جزیره در این فصل انتخاب شد، در بازی اول بلژیک مقابل روسیه غایب خواهد بود. ادن هازارد بازیکن رئال مادرید هم دچار مصدومیت است و شاید به بازی مقابل روسیه نرسد.

تیبو کورتوا دروازه بان مطمئنی برای بلژیک محسوب می‌شود، اما این تیم پس از خداحافظی کمپانی، در خط دفاعی از کیفیت قابل توجهی برخوردار نیست و شاید تنها نقطه ضعف شاگردان مارتینز در همین خط باشد.

فهرست نفرات بلژیک برای حضور در جام ملت‌های اروپا: 

دروازه بان ها: تیبو کورتوا، سیمون مینیوله، متس سلس

مدافعان:  توبی آلدرویرلد، "ددریک بویاتا"، جیسون دنایر، توماس فرمالن، یان فرتونگن، تیموتی کاستانیه و توماس مونیه

هافبک ها: کوین دی بروینه، لیاندر دندونکر، دنیس پرائت، یوری تیلمانس، هانس فاناکن، اکسل ویتسل، یانیک کاراسکو، ناصر چادلی و تورگان هازارد

مهاجمان: جرمی دوکو، ادن هازارد، دریس مرتنز، لیاندرو تروسار، میچی باتشوایی، کریستین بنتکه و روملو لوکاکو

اکثر بازیکنان بلژیک در جام ملت‌های اروپا در لیگ برتر انگلیس شاغل هستند. ۹ بازیکن از ۲۶ بازیکن اردوی بلژیک در لیگ جزیره بازی می‌کنند.

برنامه بازی‌های بلژیک در مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا:

بلژیک - روسیه/ شنبه ۲۲ خرداد ساعت ۲۳:۳۰

بلژیک - دانمارک/ پنجشنبه ۲۷ خرداد ساعت ۲۰:۳۰

بلژیک - فنلاند/ دوشنبه ۳۱ خرداد ساعت ۲۳:۳۰

بیشتر بخوانید

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران: من را از کشورم بیرون کردند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام ملت های اروپا فوتبال اروپا یورو ۲۰۲۱ جام ملت های اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟

تیم فوتبال الاتحاد عربستان قصد دارد سون هیونگ مین ستاره کره ای تاتنهام را به خدمت بگیرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال الاتحاد عربستان که در فصل جاری لیگ عربستان علی رغم جذب بازیکنان مطرحی چون کریم بنزما، انگولو کانته، احمد حجازی و ژوتا نتوانست به موفقیتی دست پیدا کند و گوی رقابت را به رقیب خود یعنی الهلال واگزار کرد.

به دنبال این ناکامی ها، مسوولان باشگاه قصد دارند در فصل آینده به خریدهای نجومی خود ادامه دهند و در هفته های اخیر اخباری مبنی بر تمایل این تیم به جذب «محمد صلاح» مهاجم مسلمان لیورپول منتشر شد. اما به نظر می رسد این بازیکن تمایلی به خروج از آنفیلد ندارد و الاتحاد باید به دنبال گزینه های دیگری باشد.

«رودی گالتی» خبرنگار مطرح ایتالیایی مدعی شده است که «سون هیونگ مین» بازیکن کره ای تاتنهام به گزینه مدنظر این تیم عربستانی تبدیل شده است و هرچند محمد صلاح همچنان گزینه اصلی این تیم است اما از آنجا که مذاکرات با این بازیکن به کندی پیش می رود به همین دلیل سون هیونگ مین به جدی ترین گزینه برای ببرهای آسیا تبدیل شده است.

دیگر خبرها

  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • ریاض و جاکارتا از اتحادیه اروپا می‌خواهند دارایی‌های روسیه را مصادره نکند
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان