Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانسه مرز‌های خود را برای کشور‌های اروپایی و کشور‌هایی که دو دوز واکسن را تزریق کردند، باز گذاشته و مسافران نیاز به هفت روز قرنطینه در بدو ورود به کشور فرانسه ندارند.

 خبرگزاری میزان - با توجه به شرایط و قوانین جدید فرانسه ستارگان هالیوودی در آمریکا و بریتانیا به راحتی می‌توانند در ساحل کروزات حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسه مرز‌های خود را برای کشور‌های اروپایی و کشور‌هایی که دو دوز واکسن را  تزریق کردند، باز گذاشته و مسافران نیاز به هفت روز قرنطینه در بدو ورود به کشور فرانسه ندارند. برای مسافران کشور‌های اتحادیه اروپا فقط نیاز به نشان دادن جواب تست پی سی آر و برگه تاییدیه دو دوز واکسن است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای جهان اینجا کلیک کنید

این قوانین به ستارگانی مانند شان پن، کارگردان و بازیگر روز پرچم و وس اندرسون که در بخش مسابقه اصلی فیلم هایشان حضور دارد، یا آدام درایور که کنار ماریون کوتیار در فیلم افتتاحیه آنت نقش آفرینی کردند اجازه می‌دهد بتوانند به جشنواره بیایند.

اما مسافران از کشور‌های نارنجی که شامل بیشتر کشور‌های آفریقایی و آسیایی می‌شود و یک دوز واکسن زده اند و یا واکسن‌هایی زده اند که مورد تایید اتحادیه اروپا نیست قرنطینه خواهند شد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار هالیوود سینمای جهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای جهان دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: این جشنواره همزمان با آئین سنتی طلب باران (پنجاه بدر) همراه با بازی‌های بومی و محلی از هفدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین الملی برگزار خواهد شد.

غریب افزود: در این جشنواره، استان قزوین میزبان شماری چند از سفرای کشور‌های خارجی و مسئولین ملی است.

وی، هدف از برگزاری این رویداد بزرگ را، شناسایی و معرفی محصولات تولیدی، آداب و رسوم فرهنگی و آئین‌های اجتماعی روستائیان و عشایر عزیز در راستای توانمندسازی مردم پایه بیان کرد.

دیگر خبرها

  • جشنواره کن در کما
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • جشنواره فرهنگی گل بابونه در شهر پول برگزار می شود
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • دیدار «شی» با میراث‌دار «دوگل»
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد