Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید زیندینی مدیرعامل تیم فوتبال مس رفسنجان درباره بازی تدارکاتی این تیم مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: تیم ما پس از شکست سنگین  پنج بر یک مقابل سپاهان دچار بحران شد، اما خوشبختانه در سه هفته اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. ما همچنین بازی دوستانه خوبی را در مقابل آلومینیوم اراک برگزار کردیم و در مقابل  تیم سپاهان که مدعی قهرمانی لیگ برتر به شمار می‌رود هم بازی خوبی را ارائه دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم تیم مس رفسنجان به آمادگی کافی برای دیدار مقابل پرسپولیس برسد تا نتیجه خوبی در مقابل این تیم کسب کنیم.

او درباره تعطیلی در لیگ برتر فوتبال به دلیل بازی های تیم ملی گفت: برای تیم‌هایی که در خطر سقوط قرار دارند، این وقفه خوب است، اما این تعطیلی به نفع تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ برتر نیست. امیدوارم تیم مس رفسنجان در این فصل در لیگ برتر بماند و در فصل آینده نتایج بهتری را کسب کنیم.

زیندینی درباره شایعات تبانی در بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر بیان کرد: این حرف‌ها صحیح نیست. ما در آن بازی با کادرفنی و بازیکنان صحبت کردیم اگر گل اول را به ثمر رساندیم تیم شکل دفاعی بگیرد، اما متاسفانه بر اثر ۲ اشتباه بازیکن و دروازه بان تیم ۲ گل را دریافت کردیم و شیرازه تیم ما در آن بازی از هم پاشید. تیم مس رفسنجان و بازیکنانش از شخصیت بالایی برخوردار هستند و هرگز چنین اتفاقاتی در تیم ما رخ نخواهد داد.

او درباره اینکه تاکنون چقدر از تبلیغات محیطی دریافتی داشته اند، گفت: ما هنوز هیچ پولی از محل تبلیغاتی محیطی از سازمان لیگ دریافت نکرده ایم و همچنین درباره مبلغ آن هم چیزی به ما اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید

پرداخت نشدن مطالباتمان از سوی AFC بی انصافی است/ خصوصی سازی در پایان دولت صورت می‌گیرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال مس رفسنجان اخبار ورزشی مس رفسنجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و مس رفسنجان گفت: بازی بسیار مهمی در برابر صنعت نفت داریم و اگر بدنبال شرایط بهتر در جدول هستیم باید امتیاز کامل این بازی را بدست بیارویم.
این بازی برای تیم صنعت‌نفت حیاتی است و بی‌درنگ بازی هجومی را در دستور کار خواهند داشت و در برابر این تیم باید باهوش بازی کنیم و انضباط را در کار داشته باشیم.
امیدواریم بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند من اعتقادی به بازی دفاعی ندارم و قطعا بازی دفاعی نمی‌کنیم و صرفا کار دفاعی نخواهیم کرد در ۱۲ بازی که در مس رفسنجان حضور دارم آمار موقعیت سازی و گل‌زنی خوبی داشتیم.
در بازی فردا فرشید باقری محروم و مهدی ترکمان مصدوم است و در بازی حضور نخواهند داشت.
سرمربی مس رفسنجان در خصوص فوتبال خورستان گفت: باید از دیدگاه قدیمی بیرون بیاییم، زیرا نگاه کردن به بومی گرایی از فوتبال دور شده است، خوزستان قبلا تکنیکی و استان اول کشور بود ولی اکنون شمالی‌ها بدلیل تغییر کردن سبک فوتبال استان اول کشور است.
در هیات مدیره صنعت‌نفت شرایطی بوجود آمد که نتوانم به این تیم بیایم، فوتبال احتیاج به برنامه ریزی دارد.
تیم فوتبال مس رفسنجان فردا از هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان صنعت‌نفت آبادان است.

دیگر خبرها

  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان