Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@03:17:59 GMT

بازگشت رونق به سالن‌های سینما(؟)

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۷۹۷۲

‍‍‍‍‍‍

در پی شیوع بیماری کرونا در جهان، فعالیت سینما و سالن های سینما با آسیب جدی اقتصادی روبرو شد و هنوز هم به رغم باز شدن سینماها، فیلمسازان علاقه ای به اکران فیلم های شان نشان نمی دهند و مردم هم مثل قبل جذب سالن های سینما نشده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  حمیدرضا جعفریان رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری در برنامه شهر فرنگ در خصوص بی رونقی سالن‌ها گفت: سالن‌های سینما طبق ضوابط ستاد کرونا الان فعال و سیناماه بازند، اما خیلی رونق جدی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری با اشاره به ۱۸۳ سالن نمایش حوزه هنری درخصوص علل رکود سینما گفت: با آسیب شناسی یی که داشتیم این رکود و عدم رونق سینما سه علت اصلی دارد، یکی نگرانی و ترس مخاطبان و مردم است به واسطه فضای بسته سینما و احتمال بیماری که این مانع با فراگیر شدن واکسن تا چند ماه دیگر به تدریج رفع می‌شود.

جعفریان افزود: مانع دوم رونق سینماها، بحث تبلیغات و ترویج است که بار اصلی بر عده صدا و سیما بود، اما در این یکسال اخیر کمرنگ شده است و مانع سوم که مانع اصلی است نگرانی یا ترص خود صاحبان فیلم و آثار است از دیده نشدن اثرشان، به این معنی که سالن‌های سینما تامین محتوا نمی‌شوند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
او برای حل مسئله از حمایت و تشویق فیلمسازان گفت و افزود: اگر کمک کنیم و تشویق و حمایت کنیم که صاحبان آثار فیلم هایشان را بیاورند این مشکل رفع می‌شود، ما طرحی را آماده کردیم به عنوان طرح حمایت از توزیع آثار سینمایی و آثار سینمایی که مبتنی بر زنجیره توزیع و سیستم یکپارچه توزیع بود برای این که صاحبان آثار را با منطق اقتصادی مجاب کند آثارشان را اکران کنند و حوزه هنری با حسن نیت آمادگی دارد که این اتفاق را رقم بزند.   برچسب ها: شهر فرنگ ، سینما ، اکران ، نمایش ، سالن سینما ، حوزه هنری ، کرونا ، رئیس سازمان سینمایی ، جعفری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شهر فرنگ سینما اکران نمایش سالن سینما حوزه هنری کرونا رئیس سازمان سینمایی جعفری سالن های سینما حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،این بازیگر، فعالیت بازیگری‌اش را از سال ۱۳۵۱ با بازی در فیلم سرگروهبان ساخته سعید مطلبی آغاز کرد.

او در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرد. فیلم هایی، چون برخورد، روزی که خواستگار آمد، معصوم و ... از فعالیت‌های او پس از انقلاب است.

باشگاه خبرنگاران نوشت:طوفان‌پناه از دوستان نزدیک مرحوم رضا صفایی کارگردان قدیمی و مرحوم منوچهر وثوق هنرپیشه سینمای پیش از انقلاب است. او در کنار بازیگری به عنوان مدیر تولید فیلم هم فعالیت داشت.

علی‌اکبر طوفان‌پناه پیش از انقلاب در بیش از ۱۶ فیلم سینمایی بازی کرد. آخرین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، عروسی مامان در سال ۱۳۸۵ بود.

این بازیگر در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی، چون باغ گیلاس، عیاران و.. هم نقش‌آفرینی کرد.

همکاران این هنرمند با تایید این خبر از مردم خواستند برای بهبودی این هنرپیشه دعا کنند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901629

دیگر خبرها

  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری