Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان به منظور سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری مبادرت به برگزاری نشست خبری کرد، اصحاب رسانه استان گلستان در این جلسه مهمترین مطالبات مردم در حوزه اشتغال، اقتصاد و تولید را پیگیری کردند.

* کمرنگ شدن مشارکت مردمی در انتخابات خدعه دشمنان و بدخواهان نظام است

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه کمرنگ شدن مشارکت مردمی در انتخابات خدعه دشمنان و بدخواهان نظام است، گفت: دشمنان سال‌هاست علیه انقلاب اسلامی توطئه می‌کنند و در زمان انتخابات به مردم القاء دارند که پای صندوق‌های رای نروید، این همه رفتید چه اتفاقی افتاده است، در داخل کشور هر کسی در این وادی سخن بگوید همراه بیگانگان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام قربانعلی جمشیدی با بیان اینکه برخی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری در دو دور از مناظرات با شیوه بداخلاقی سیاسی، تهمت و اهانت وارد کارزار رقابت شدند، تصریح کرد: گاهی حرف‌های به میان آوردند که سخنان بیگانه بود، امیدواریم که ناخواسته بوده باشد، اما این حرف‌های اهانت‌بار همراه با افترا در شأن یک مسوول و مومن انقلابی نبود.

وی با اشاره به وظایف رئیس‌جمهور منتخب مردم گفت: باید به دور از هیاهوی سیاسی به فکر مردم باشند، محیط مساعد برای رشد فضایل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوا ایجاد کنند، رئیس‌جمهور باید ناظر بر حسن اجرای قوانین باشد.

* مدعیانی که ۸ سال شعار دادند باید در برابر مردم پاسخگو باشند

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه قرار گرفتن امکانات عادلانه برای همه مردم در تمامی زمینه‌های مادی و معنوی باید رعایت شود، ابراز کرد: در آموزش و پرورش، بهداشت و درمان باید مردم خدمات خوبی دریافت کنند، ما نباید به دنبال شعار باشیم، مدعیانی که هشت سال شعار  دادند حالا باید در برابر مردم پاسخگو باشند.

جمشیدی با اشاره به اینکه توطئه دشمنان خارجی و داخلی علیه انقلاب اسلامی ادامه دارد، افزود: کسانی که زمانی مقام نخست‌وزیری در کشور داشتند و در حصر به سر می‌برند هنوز هم به دنبال گمراهی مردم هستند، اعتراف نکردند که با دشمن برای براندازی نظام اسلامی هماهنگ شدند، اکنون هم این توطئه آنها ادامه دارد.

وی خطاب به آن دسته از کاندیداهای ریاست جمهوری که وعده بکارگیری زنان در کابینه دولت آینده را دادند، گفت: مدعیانی که این شعار را می‌دهند در زمان مدیریت و مسوولیت‌شان حتی یک خانم را بکارگیری نکردند جای تعجب دارد که حالا دم از حقوق زنان و اشتغال آن را برای جلب رای می‌آورند.

* مردم ما مدیر و دولت پرحرف بدون عمل نمی‌خواهند

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان از رسانه‌ها خواست تا مردم را نسبت به ابهامات و شایعات آگاه کند و افزود: کاندیداها از شعارها و وعده‌های توخالی که واقعیت ندارد پرهیز کنند، نوشته‌های مکتوب و شعاری مشت آنها را نزد مردم باز کرده است.

جمشیدی با بیان اینکه دولت روحانی بودجه‌های فرهنگی و حوزه‌های علمیه را به صفر رسانده است، گفت: با حرف‌های حاشیه‌ای نباید مردم را سرگرم کنند، مردم ما مدیر و دولت پرحرف بدون عمل نمی‌خواهند.

وی با اشاره به اینکه دولت باید به فکر کوخ‌نشینان باشد نه کاخ‌نشینان تصریح کرد: کسانی که در خانه‌های میلیاردی و آنچنانی روزگار می‌گذرانند نسبت به مشکلات مردم کک‌شان هم نمی‌گزد، این دسته از مسوولان حتی حاضر نشدند در ایام کرونا بین مردم حاضر شوند و مشکلات و رنج مردم را از نزدیک لمس کنند.

جمشیدی تاکید کرد: با نشستن در اتاق شیشه‌ای نمی‌توان کشور را اداره کرد، مردم دولتی می‌خواهند که عدالت اجتماعی را به تمام معنا اجرا کند، فقر و بیچارگی را از جامعه بزداید، امنیت و رفاه اقتصادی و عزت بین‌المللی را تامین کند، با لبخند به دشمن مشکلات قابل حل نیست.

وی مهار تورم، برقراری عدالت در نظام مالیاتی؛ حفظ ارزش پول ملی، پرهیز از سلطه بیگانه در جذب منابع خارجی، جوان‌گرایی، توجه به مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان را از مطالبات جدی مردم برشمرد.

 

* دفاع از محرومان جزو شاخصه‌های آیت‌الله رئیسی/ رئیسی از تخلفات مدیران به نفع مردم چشم‌پوشی نکرد

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان نیز در این جلسه گفت: یک اتفاق بزرگی در دستورکار نظام است که در فصل اول سال در داخل کشور آغاز شد اما در فضای مجازی از یک سال گذشته کلید خورد که مسئله انتخابات بود و نخستین انتخابات سال ۱۴۰۰ را در اجرای اهداف گام دوم انقلاب اسلامی شاهد هستیم.

جعفر گرزین با بیان اینکه در عصر ارتباطات هستیم نه تبلیغات، تصریح کرد: مردم شرایط را تحلیل می‌کنند و سپس نتیجه می‌گیرند، ارتباطات حق و حقیقت را نشان می‌دهد، ما می‌خواهیم در دنیا الگویی را ارائه دهیم.

وی دفاع از محرومان را از شاخصه‌های آیت‌الله رئیسی عنوان کرد و افزود: در جریان سیل آق‌قلا رئیس قوه مجریه از خانه بیرون نیامد اما رئیس قوه قضائیه در کنار مردم قرار گرفت و از نزدیک دستگاه‌هایی که موظف به خدمات‌رسانی مردم بودند را مشاهده کرد و اینکه از تخلفات مدیران به نفع مردم چشم‌پوشی نکرد که این مهم برای مردم دلگرم‌کننده است.

* بروکراسی اداری خسته‌کننده و آزاردهنده است/ ۲ هزار امضاء برای گرفتن یک مجوز

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان با اشاره به اینکه مردم از تنبلی و ناکارآمدی مدیران ناراحت هستند، گفت: مردم دولتی می‌خواهند که با آنها در ارتباط باشد، اطلاعات درستی از وضع جامعه کسب کند، مطیع امر رهبری و اجراکننده قانون در کشور باشد.

گرزین تاکید کرد: کسی که اهل درد باشد می‌تواند مشکلات مردم را درک کند، وقتی بر مسند مسوولیت نشست متعلق به یک جناح خاص نباشد و به آحاد مردم توجه کند.

وی بروکراسی اداری را برای مردم خسته‌کننده و آزاردهنده دانست و افزود: برای گرفتن یک مجوز بیش از ۲ هزار امضاء گرفته می‌شود برای مردم جای سوال است اگر شرایط موافقت یک مجوز وجود ندارد همان هفته اول به آنها گفته شود نه اینکه آنقدر آنها سرگردان شوند که عطای کار را به لقایش ببخشند.

* تنه تنبلی تنومند دولت اشرافی باید خشکانده شود

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان با تاکید بر اینکه تحول‌گرایی برای بهبود وضعیت جامعه لازم است، گفت: در این دولت بیش از همه دولت‌ها شاهد فرار مغزها بودیم، تنه تنبلی تنومند دولت اشرافی باید خشکانده شود چنین دولتی به جای توجه و خدمت به محرومان از قارون‌های غارتگر حمایت می‌کند.

گرزین تاکید کرد: کشور ما نباید به جای میراث‌داری میراث‌خواری کند و به عده خاصی تعلق داشته باشد، از نیروی انسانی مستعد به صورت فراجناحی در مسوولیت‌های مختلف استفاده کند.

وی گفت: استان گلستان از نظر جذب مالیات در رتبه‌های اول و دوم قرار دارد، اما گرفتن مالیات باید کارشناسی باشد تا به طبقات محروم فشار وارد نکند، اگر قرار بود در جذب مالیات اول باشیم در جذب منابع مالی برای زیرساخت‌های اقتصادی باید اول می‌شدیم نه اینکه بعد از سیستان و بلوچستان قرار بگیریم.

* مدیران ناکارآمد با شیوه‌های غلط نمک بر زخم مردم می‌پاشند

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان با تاکید بر اینکه مدیران ناکارآمد با شیوه‌های غلط مدیریتی نمک بر زخم مردم می‌پاشند، تصریح کرد: اگر مدیران بد اجرا می‌کنند نقش رئیس‌جمهور اینجا خودش را نشان می‌دهد.

گرزین گفت: مردم دولتی می‌خواهند که در میدان باشد با مردم ارتباط داشته باشد، از جنس مردم باشد و نسبت به مسائل و مشکلات آنها خودش را به بی‌تفاوتی نزند.

* افراد فاسد باید از مسوولیت کنار گذاشته شوند

رئیس ستاد مردمی شورای وحدت آیت‌الله رئیسی در استان گلستان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه معیشت مردم گروگان ناکارآمدی دولت قرار گرفته است، گفت: اقتصاد کشور درمان سریع ندارد، خرابی آنقدر زیاد است که باید کارهای زیادی انجام شود.

عیسی امامی بر رفع قانون‌های مزاحم در کشور تاکید و تصریح کرد: مجلس فعلی می‌تواند قوانین مزاحم را پایش و آنها را از میان بردارد تا تولید جان بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه افراد فاسد باید از مسوولیت کنار گذاشته شوند، گفت: مدیران پاکدست، متعهد و متخصص می‌توانند مردم را امیدوار کنند، دولت آینده جای مدیران ناکارآمد نیست.

* امروز مقصر اصلی بازار سرمایه دولت است/ مانع‌تراشی مدیران محلی در اجرای پروژه پتروشیمی

رئیس ستاد مردمی شورای وحدت آیت‌الله رئیسی در استان گلستان افزود: کسانی که در جایگاه مسوولیت ترک فعل کردند باید در نظام مدیریتی پاسخگو باشند، آیت‌الله رئیسی در مسند ریاست قوه قضائیه تصفیه جدی راه انداخت و کارآمدی را در عمل نشان داد.

امامی بیان کرد: اگر اقتصاد مردمی و نگرش مردم اقتصادی شود اتفاقات خوبی خواهد افتاد، امروز مقصر اصلی بازار سرمایه دولت است، مردم باید امیدوار به سرمایه‌گذاری شوند.

وی در خصوص پتروشیمی گلستان گفت: تاسف می‌خورم یک عده در اجرای این پروژه مانع‌تراشی کردند، پتروشیمی حق مردم است مردم استان خواستند مشارکت مردمی در اقتصاد را  یک بار تجربه کنند اما ناکارآمدی برخی مسوولان باعث شد تا مردم بعدها پای کار اقتصاد نیایند.

امامی افزود: رئیس جمهور معتقد بود که پتروشیمی مربوط به بخش خصوصی است و این پروژه در اولویت دولت قرار نداشت، مدیران بانک‌ها در اجرای پتروشیمی همراهی کردند اما مدیران محلی آن را غیراقتصادی دانستند و در عمل ناکارآمدی خود را نشان دادند.

انتهای پیام/۸۳۰۰۱

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی استان گلستان انتخابات ریاست جمهوری اقتصاد عیسی امامی مدیران ناکارآمد استان گلستان رئیس جمهور برای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشترک اعضای هیئت وزیران به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

رئیس جمهور در این مراسم طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

وی در خصوص انتخابات ۱۴۰۲ افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند