Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزییات جدیدی از توافق سانچو با منچستریونایتد رسانه ای شده است. 

جیدون سانچو در صورت انتقال به منچستریونایتد، حدودا هفته ای ۳۵۰ هزار پوند دستمزد دریافت خواهد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاردین، دورتموند به طور واضح به سانچو گفته است که اگر منچستریونایتد ۹۰ میلیون یورو پیشنهاد بدهد، آن ها سد راه جدایی او نخواهند شد؛ با این حال طرفین هنوز حدود ۱۷ میلیون یورو با هم اختلاف نظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما همان طور که امروز خبر رسید، منچستریونایتد با خود سانچو به توافق شخصی دست یافته است. سانچو در صورت امضا کردن قراردادی ۵ ساله با شیاطین سرخ، در هفته حدود ۳۵۰ هزار پوند دستمزد دریافت خواهد کرد. 

با همه این اوصاف، طرفین معتقد هستند که انتقال سانچو به اولدترافورد «شدنی» است. دورتموند همچنین با جدیت تصمیم گرفته است در تابستان امسال فقط یک ستاره اش (سانچو) را به فروش برساند و به همین دلیل آن ها موافق جدایی ارلینگ هالند یا جود بلینگام نیستند. 

منچستریونایتد با سانچو به توافق شخصی رسید دورتموند برای سانچو 90 میلیون یورو ظرف چهار سال می خواهد

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس احمد عابدزاده به یک قدمی حجازی رسید / نتایج تیم منتخب قرن (10) کامبوج - ایران؛ در انتظار پیروزی آسان و پرگل / پیش بازی کواچ: بازی با ایران برایم پر از احساسات بود جورجینیو واینالدوم: به یکی از بهترین باشگاه های اروپا ملحق شده‌ام گریزمان: به مسی ملون بدهید و خاویار تحویل بگیرید!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (شنبه 8اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 198 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 268 تومان معامله می‌شود.

بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال 62 هزار تومان

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 232 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 101 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 34 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 237 تومان است.

بروز رسانی: ‌شنبه 8  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

44  هزار و 198  

قیمت دلار (حواله)

41  هزار و 268

قیمت یورو (اسکناس)

47  هزار و 232

قیمت یورو (حواله)

44 هزار و 101

قیمت درهم (اسکناس)

12 هزار و 34

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 237

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ شنبه ۸ اردیبهشت
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • شنبه ۸ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی