Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: دشمنان این را بدانند که خط قرمز و منطقه ممنوعه ایران اسلامی، تحریک احساسات قومی و مذهبی مردم استان بوده و هرکس به دنبال ایجاد تفرقه باشد یا جاهل بوده یا خائن است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حبیب شهسواری در نشست صمیمی با سران عشایر آذربایجان‌غربی، اظهارداشت: آذربایجان‌غربی رنگین کمان اقوام و مذاهب بوده و عشایر ذخایر انقلاب و حافظان امنیت پایدار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عشایر همواره حافظان نظام و پیروان ولایت و امامین انقلاب اسلامی بودند و پایمردی و پاسداری آنان از اسلام و انقلاب اسلامی خشم دشمن را برانگیخته است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با بیان اینکه خون پاک شهدای اهل سنت و تشیع مایه دوام و قوام نظام و سرمایه ماندگار انقلاب اسلامی است، گفت: سودجویان و تفرقه‌انگیزان بدانند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و این را بدانند که خط قرمز و منطقه ممنوعه ایران اسلامی، تحریک احساسات  قومیت و مذاهب مردم بوده و هرکس به دنبال ایجاد تفرقه باشد یا جاهل بوده یا خائن است.

حفظ وحدت با وجود تمایزات قومی و مذهبی مهمترین اولویت سیستان و بلوچستان استبندرعباس| دانشگاه مذاهب اختلاقات قومی و مذهبی را کاسته استمعاون ‌وزیر کشور: ‌‌نگاه قومی و مذهبی در انتصابات ملاک عمل وزارت کشور نیست

وی در ادامه با بیان اینکه امروز وظیفه ملی و شرعی و اخلاقی همه مردم و عشایر غیور حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای گیری است، تصریح کرد: پیام شهیدان و ندای سردار دل‌ها سردار سلیمانی حضور حداکثری امت در پای صندوق‌های رای برای یاس دشمنان و امید محبان انقلاب اسلامی است.

 شهسواری با اشاره به اینکه امروز حضور مقتدرانه امت امامان انقلاب اسلامی در انتخابات و  حضور حداکثری پیام شهدا است، افزود: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی بوده و حضور مردم نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی و کوبیدن بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی است.

انتهای پیام/7548/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی انقلاب اسلامی قومی و مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»

به گزارش ایمنا، سامان غنی‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با توجه به انتشار فیلم درگیری و هنجارشکنی عده‌ای اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللرباغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آذربایجان‌غربی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه‌جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

غنی‌زاده در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند، به هنجارشکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم