Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در استان محروم و ثروتمند کهگیلویه و بویراحمد، بیکاری جوانان این استان را اذیت می‌کند.

«محسن رضایی» در گفت و گوی با شبکه استانی با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این استان محروم و ثروتمند، بیکاری، جوانان را اذیت می کند و افزایش اشتغال اولویت ما در این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های مختلف اظهارکرد: این استان در تولید مرغ و آبزیان حرف برای گفتن دارد اما در زمینه ایجاد سردخانه، بسته بندی و فراوری مشکلاتی دارد که باید زیرساخت‌ها فراهم و تقویت شود.
این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور نخستین برنامه دولت خود در استان کهگیلویه و بویراحمد را رسیدگی به کشاورزی عنوان و خاطرنشان کرد: ۳۰ درصد اشتغال این استان در بخش کشاورزی است اما کشاورزی آن سنتی و فاقد صنایع تبدیلی است و دسترنج کشاورزان نیز توسط دلالان ضایع می شود.
رضایی تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های گردشگری، حمایت از پرورش و فرآوری گیاهان دارویی، ایجاد زیرساخت های آموزشی و اتمام پروژه جاده ملی «پاتاوه-دهدشت» از دیگر نیازهای استان است. دولتِ اقدام و تحول، برای بهبود این زیرساخت‌ها برنامه ریزی مدونی دارد.
وی ادامه داد: این حق مردم هر استان است که استاندارشان از میان فرزندان شایسته همان استان انتخاب شود و قدرت تصمیم گیری و تصمیم سازی داشته باشند.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور عنوان کرد: هر استان طبیعت و مردم خاص خود را دارد در نتیجه برنامه خاصی با کمک مردمان خود آن استان تنظیم شده است و هر استان و سرزمین نسخه مخصوص خود را دارد.
رضایی تاکید کرد: نسخه واحد نوشتن از تهران برای تمامی استانها به معنای نادیده گرفتن ظرفیت، مزیت، قابلیت و استعداد مردم هر استان است و دولت ما متناسب با هر استان برنامه ای برای پیشرفت و زندگی مردمان آن تهیه کرده است.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برخی برنامه ها مانند یارانه ۴۵۰ هزار تومانی و پرداخت حقوق به زنان خانه دار دارای بیش از دو فرزند عمومی برای تمامی استان‌ها است گفت: بعضی از فعالیت‌های خاص متناسب با هر استان تهیه می شود.
رضایی افزود: برنامه ریزی متناسب با هر استان حق استان‌هاست اما کافی نیست به همین دلیل در دولت اقدام و تحول اختیارات تصمیم گیری و تصمیم سازی در زمینه اقتصاد به استان‌ها واگذار می شود و مناطق و قطب های اقتصادی به وجود می آوریم.
وی با اشاره به ظرفیت های استان‌های کشور اظهارکرد: هر استان به اندازه یک کشور می تواند تولید داشته باشد مشروط به اینکه استان‌ها و اقوام را مانند دفاع مقدس به صحنه بیاوریم  و ایران را به کارگاه‌های بزرگ اقتصادی تبدیل کنیم.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرط موفقیت کشور در عرصه تولید و اشتغال را نشاط جوانان و استفاده از ظرفیت بانوان عنوان و خاطرنشان کرد: باید آزادی های اجتماعی را در چارچوب قانون رعایت کنیم و جوانان را محدود نکرده و به آنها اجازه فعالیت بدهیم.
رضایی تصریح کرد: چپ و راست، این قوم و آن قوم، بازی‌ها و بی عدالتی‌هایی از این دست باید کنار برود و دولت ما این تجربه را دارد که جوان‌ها و اقوام ایران را دور هم جمع کرد و کارهای بزرگی مانند آزادسازی خرمشهر را انجام داد و حالا می خواهیم وحدت ملی مانند زمان جنگ تحمیلی را به وجود بیاوریم.
به گزارش ایسنا، وی راه اندازی نهضت بزرگ خانه سازی ایرانیان و ارایه برنامه به بانک‌ها تا مردم با ۱۰ درصد آورده بتوانند صاحب خانه بشوند را از اولویت‌های دولت اقدام و تحول دانست و بیان کرد: این برنامه ها همان‌گونه که در کشورهای غربی جواب داده در ایران هم جواب خواهد داد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد محسن رضايي انتخابات ۱۴۰۰ نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست کهگیلویه و بویراحمد زیرساخت ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی در شهرستان بهمئی گفت: مجموعه استانداری و فرمانداری‌ها خود را متعهد به حمایت از شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان می‌داند. فرزاد بابکان پور با اشاره به ضرورت همراهی نهاد‌های دولتی با شهرداری افزود: با همدیگر شهری آباد و توسعه یافته را بسازیم، زیرا بدون حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف در جامعه موفقیتی حاصل نمی‌شود. وی با بیان اینکه، با اقدامات سازنده شهرداران، برآورده کردن انتظارات و تامین زیرساخت‌های شهر موجب افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود گفت: مساعدت، همراهی و تعامل مثبت با شهرداری‌ها اولویت کاری ما می‌باشد و در این زمینه کوتاهی نخواهد شد. مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت سیزدهم طبق تصویب هیئت وزیران روستا‌های سرآسیاب یوسفی و ممبی با اتمام مراحل اداری به شهر تبدیل شدند. وی با اشاره به اخذ مجوز تاسیس شهرداری و تبدیل شورای اسلامی روستا به شورای اسلامی شهر افزود: امیدواریم با تاسیس شورای شهر و شهرداری مقدمات توسعه برای شهر‌های ممبی و سرآسیاب یوسفی فراهم شود. مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: افتتاح ساختمان‌های شهرداری شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی یکی از کار‌های ماندگاری است که در دوران مدیریت ایشان اتفاق افتاده است. سید عبدالعزیز سیدی بخشدار سرآسیاب یوسفی هم گفت: با راه اندازی این دو شهرداری بسیاری از مشکلات عمران و آبادانی این دو شهر در همین مناطق بررسی و برطرف می شود و دیگر برای رفع مشکلات و معظلات نیاز به حضور در مرکز شهرستان بهمئی و مراجعه به دیگر ادارات و نهاد‌ها نیست. هدایت الله کریمی مقدم شهردار جدید سرآسیاب یوسفی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تمام توان خود را برای خدمت به مردم این شهر بکار خواهد گرفت به اهمیت اختصاص ماشین‌آلات سنگین در شهرداری هر دو شهر از سوی استانداری اشاره کرد و خواستار حمایت و پشتیبانی بی وقفه برای رفع محرومیت از جهره این دیار شد. محمد اکبریان شهردار جدید شهر ممبی هم با اشاره به اینکه از هیچ تلاشی برای توسعه و پیشرفت شهر ممبی دریغ و کوتاهی نخواهد کرد گفت: رفع مشکلات شهری و سرعت خدمات‌رسانی برای تسهیل کار ارباب‌رجوع یکی از اهداف راه اندازی ساختمان جدید شهرداری شهر ممبی است که با تامین تجهیزات و امکانات لازم و نیروی انسانی توانمند بتوانیم درصدد رفع مشکلات مردم اقدام کنیم. 

دیگر خبرها

  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد