Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر بازی معمولی خودمان را انجام دهیم قطعا عراق را شکست خواهیم داد. - اخبار ورزشی -

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با پیروزی تیم ملی برابر بحرین گفت: این برد از چند جهت برای ما مهم بود، یکی اینکه با کسب 3 امتیاز این بازی موقعیت ما در جدول تغییر کرد تا شانس خوبی برای صعود از این گروه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسئله دیگر پیروزی در خاک بحرین بود که در گذشته چنین بردی را تجربه نکرده بودیم. قطعا این برد برای فوتبال ملی ما روحیه‌بخش بود و می‌توانیم در بازی‌های بعدی با آرامش بیشتری بازی کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول بازی با بحرین مهاجمان ما چندان صاحب موقعیت نشدند ولی در نیمه دوم با تعویض‌هایی که کادر فنی انجام داد شرایط تغییر کرد. با توجه به سرعت آزمون و طارمی و قدرت تمام کنندکی آنها، قابل پیش‌بینی بود که بتوانیم از عمق خط دفاعی بحرین به آنها ضربه بزنیم، در ضمن ورود سامان قدوس به زمین هم شرایط را تغییر داد. ما با تعویض‌هایی که انجام دادیم، جریان بازی را در اختیار گرفتیم و در موقعیت‌سازی هم خوب عمل کردیم.  

مدافع پیشین تیم ملی  با اشاره به مصدومیت وحید امیری تاکید کرد: امیری فوتبالیست توانمند و شایسته‌ای است که در فاز تهاجمی مفیدتر است و بیشتر خودش را نشان می‌دهد. امیری واقعا یک فوتبالیست فوق‌العاده است و غیبت این بازیکن در تیم ملی اتفاق خوبی نیست، امیدوارم امیری هر چه زودتر خوب شود و دیگر بازیکنان هم بتوانند به خوبی جای وی را پر کنند.

بختیاری‌زاده در ارتباط با شانس تیم ملی برای صعود از این گروه تصریح کرد: در حالت کلی فوتبال ما یک سر و گردن از تیم‌هایی که با آنها همگروه هستیم بالاتر است. مشکلی بابت بازی با کامبوج نخواهیم داشت و مهمترین بازی برابر عراق خواهد بود. آنها حریفی سرسخت و تیمی با کیفیت هستند. باید برابر عراق باهوش فوتبال بازی کنیم و کمترین اشتباه را داشته باشیم. آنها قطعا برابر ایران انگیزه‌ای مضاعف خواهند داشت ولی اگر بازی معمولی خودمان را انجام دهیم قطعا آنها را شکست خواهیم داد.

ایران استحقاق صعود به جام جهانی را دارد/ تیم ملی مقابل بحرین منطقی بازی کرد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 19 مائیر مصری کارشناس صهیونیست در مناظره با کارشناس عراقی، تصور شکل گیری یک ناتو منطقه‌ای عبری-عربی علیه ایران را هیچ خواند و گفت: «معنای ناتو است که اگر مثلاً به بحرین حمله شد، اسرائیل باید از مرزهای بحرین دفاع کرده و جان فرزندان خود را فدا کند. آیا اسرائیل دیوانه است که چنین کاری کند؟ هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!» این مناظره دیدنی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!